20.BÖLÜM
Emily ile ne kadar küs olsakta merak etmiştim açıkçası nede olsa kaç senelik arkadaşımdı.Tekrar bahçeye döndüğümde emlakçı kadın ortalarda gözükmüyordu."Ben eve giriyorum kahvaltı hazırlayacağım." Beni duyduklarından emin değildim.Sem ara sıra durup kaskını çıkarıyor saçını düzeltiyor ve terkar kaskı takıyordu.İçeri girdiğim an telefonum çalmaya başlamıştı.Arayan Emily'di çok şaşırmıştım normalde küs olduğunda beni asla aramazdı.
"Evet seni dinliyorum Emily!"
"Arkadaşım çok özür dilerim!Akşam bizim evde kimse yok gelebilirmisin şuan annemler bana bağırıyolar nerelerdesin diye.Biraz düşünmeye ihtiyacım,olduğu için evde yoktum ve keşki gelmeseydim diyorum ama neyse özrümü kabul ettinmi?" Biraz düşündükten sonra "Evet ettim bir daha böyle saçmalıklar yaparsan seni yok ederim Emily!" Ardından telefon kapanmıştı.Biran önce sofrayı hazırlamalıydım.
Sofrayı hazırlamıştım.Drew ve Sem'i çağırdım hemen gelip oturdular.Drew hemen tabağındakileri bitirdi ve yanağıma bir öpücük kondurup gitti.Klip çekimi olduğunu söylemişti.Evde sadece sem ve ben vardık."Sem ben akşama evde olmayacağım." Biran durup "Neden?"Dedi."Emily ile barıştık beni evine davet etti.Bende kabul ettim." Gülerek."Barışmanıza çok sevindim deyip sofradan kalktı ve televizyonun başına geçti." Bu yaşta ev kadını gibi birşey olmuştum.Sofrayı hazırlayıp.Duş almak için yukarı çıktım.
Duşumu almıştım.Pencereden dışarı baktığımda hava kararmaya başlamıştı.Küçükken hava kararınca hemen annemin yanına koşardım.Ona sarılıp ve ne olduğunu sorardım.Odama girdim kapıyı kirtledim ve üstümü giymeye başladım.Mavi kot pantolon ve Üstüme sarı tişörtümü giymiştim.Kırmızı bir ruj sürdüm ve aynada kendime baktım.Ay'ın rüküşü gibi duruyorum saçlarımı sarıya boyatmayı düşündüm biran aklıma Annem geldi yaşasaydı buna asla ama asla izin vermezdi.Kapıyı açtım ve aşağı indim.Sem uyuyordu.Televizyonu kapattım ve bir not bıraktım.Evden çıktım ve Emily'nin evine doğru yürümeye başladım.
Emily'nin evlerinin önünde duruyordum.Dışı BemBeyaz müstakil bir evdi.Daha önce buraya binlerce kez gelmiştim ama her geldiğimde kendimi cennete giriyormuş gibi hissediyordum.Kapıyı çaldım.Emily Açmıştı.Sarı saçlarına fön çekmişti."Hadi içeri gel!" İçeri girdim.Beni odasına götürdü.Şok olmuştum çünkü karşımda Jared duruyordu eski sevgilim.Emily beni beni odasının içine itti kapıyı kapattı ve kilitledi.Ardından "İyi eğlenceler çocuklar Ahaha!"
Jared üstüme doğru gelmeye başladı."Yalvarıyorum gelme gelmee!" Jared dediklerimi aldırmıyordu.Gelmeye devam ediyordu.Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı."Hayııır! Emily çıkar beni buradan!" Sırtımı kapıya dayadım ve yere çöktüm.Jared beni kolumdan tuttu ve yatağa fırlattı."Geç şuraya seni bakire!" Emily bana bunu nasıl yapmıştı.Beni kandırmıştı.Çığlıklarım beni asla kurtaramayacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZ (TAMAMLANDI)
HumorKonu ; AnaBella, adında ki on altı yaşında bir kızın hayatı sorunsuz ilerlerken bir anda alışveriş merkezinin vitrinine araba çarpmasıyla birlikte kırılan cam parçalarının , gözüne girmesi hayatını tamamen değiştirecektir. Tüm Hakları Saklıdır©Mar...