Rüya

9.8K 725 24
                                    

                                                  3.BÖLÜM

 Emily bugün benim yanımda kalmak için annesinden izin almaya çalışıyordu. "Anne bugün Bella'da kalacağım Bella bir kaza geçirdi ve onun yanında olmalıyım kalmamda bir sakınca var mı? tamam teşekkürler. Bella Drew'in şarkısını açıyorum belki dinlemek istersin?" Ahh! drew hayatta en değer verdiğim insan, Hayallerimi onunla süslerim ne zaman evleneceğimizi falan hayal kurarım. Tabii böyle bir şey  asla olmayacak eskiden belki biraz şansım vardı ama şuan hiç kalmadı diyebilirim. "Evet dinlemek isterim Emily.Bu arada saol hep yanımdasın çok bir arkadaşsın." kim kör bir kızla arkadaş olmak veya çıkmak isterdi ki durun düşüneyim hiç kimse! "O nasıl söz öyle tabii ki 'de hep yanında olacağım biz arkadaştan da öteyiz biz kardeşiz. Lütfen böyle cümleler kurma.Bu arada yarın drew'in konseri varmış aslında sana sabah söyleyecektim ama morele ihtiyacın var sürprizzzz! bilet aldım 2 tane gidiyoruz hemde VIP!"

 "Göremesem de sesini duyarım bu beni rahatlatır çok teşekkür ederim." Emily beni oturduğum yerden kaldırdı ve odadan dışarı çıkardı merdivenleri aştıktan sonra yemek yemeye indik. Artık görmediğim için yemekleri alışana kadar annem yedirecekti.

 Emily beni tekrar sofradan kaldırıp odama götürdü.Drew'in şarkıları eşliğinde uykuya daldım.Herkez benle alay ediyorlardı.Aptal,Salak,Gerizekalı,Kör annem ve babam bile dalga geçiyordu.Daha sonra yanlızdım rüzgarın uğultusunu duyuyordum.Ağaç yapraklarının hışırtısını duyuyordum.Gördüğüm bu rüyada artık tek dostumun rüzgar olduğunu fark etmiştim.Uyandığımda Emily diye bağırdım.Emily'nin koşarak bana doğru geldiğini ayak seslerinden fark ettim ve sonra sesini duydum ."Ne oldu tatlım?" Çok hızlı nefes alıp veriyordum. "Kâbus gördüm herkes benimle dalga geçiyordu Emily." "Tamam geçti tatlım geçti. Sadece bir kabus seni bu akşam için hazırlamalıyız."

GÖZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin