Aile Bağı Koptu

2.2K 306 25
                                    

                           18.BÖLÜM

       NOT:Bu bölümü sem anlatacaktır.Bütün okuyanların emeğine çabasına gözlerine sağlık... :)

   Yavaş yavaş akşam oluyordu.Bulutlar yok oluyor hava tamamen siyaha bürünmeye hazırlanıyordu.Annemin yatağımın üstüne attığı gazete'de yeni okulumda konser veren Drew ve Nicki'den bahsediyordu.Açıkçası bunu bekliyordum.

"Sem yemek hazır canım!"

"Geliyorum Annee!" Artık aileme daha fazla yalan söyleyemeyeceğimi anladım.Bunu söyledikten sonra beni evlatlıktan reddedebilirlerdi o yüzden son kez odama baktım.Odamdan tam çıkacakken geri döndüm pencereden baktım yağmur başlamıştı.Hızlıcam annemlerin yanına gittim.

"Size söylemek istediğim bir şey var!"

"Neymiş o?" Annem'in şuanki surat ifadesini ilk kez görüyordum.Aşırı derecede sinirliydi.

"Şey b-b-en..." Annem"Evet sen?" Nefes alıp verdikten sonra."Dışarı çıkmam gerekiyor!" Dedim ve hızlıca evden çıktım.Yine yapamamıştım.Evden çıkarken telefonuma bir mesaj geldi.Mesaj kevindan'dı.Saat 7:00'da sahilde seni bekliyor olacağım!  yazıyordu mesajda oraya gidecektim ve ondan intikamımı orada alacaktım.Onu denize itebilirdim.Önümde koskoca bir kilese vardı.Ordan solo dönüp sahile doğru yürümeye başladım.Saat 6:55'ti 5 dakika kalmıştı.

 Sahile gelmiştim.Kevin tam karşımda duruyordu.Bunu nasıl yapardım.Cinayet işleyecektim.Beni aldatmış bana yalan söylemiş olabilirdi ama bunu yapamayacağımı biliyordum.Okadar cesaretli olsam zaten 10 kere aileme gerçeği söylerdim.

"Efendim! acelem var ne söyleyeceksen çabuk söyle!" Kevin bana doğru dönerek."Aramızdaki herşeye son vermek için çağırmıştım!" hayatımda gördüğüm en yüzsüz insandı bu."Zaten aramızdaki herşey sen o cümleyi kurduğunda sonlanmıştı." Kevin "Tamam pekii ozaman gidebilirsin." Ne kadar öküzdü.Öküz değil odun!

Sahilden çıkıp tekrar eve doğru yürümeye başladım.Eve geldiğimde annem ve babam karşımda duruyordu.Nefes alıp verdim ve "Madem hepiniz burdasınız.Artık size daha fazla yalan söyleyemeyeceğim ben eşcinselim!" Gözlerimden yaşlar gelmeye başladı.Annem bana bakmayı bir an kesip aile fotoğraflarını çıkardı.Önümde durdu ve hepsini tek tek yırtmaya başladı."Sen artık benim oğlum değilsin yoksa kızımmı demeliydim.Hemen evimden defolup git ve bir daha gelme!"

GÖZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin