19.BÖLÜM
Camdan baktığımda bardaktan boşalırcasına yağmur yağdığını gördüm.Yağmurun cama her vurduğunda irkiliyordum, daha sonra elime sinek konduğunu fark ettim elimi kıpırdatarak gitmesini sağladım.Pencereden tekrar baktığımda sırılsıklam birçocuk gördüm şemsiyesi yoktu çok bitkin gözüküyordu bu sem'di kapıya doğru koştum ve açtım onu almak için dışarı çıktım.Sırılsıklam olmuştu.Hava boğucuydu...
"Sana ne oldu böyle?" Diye sordum Drew yukarıda odamda yatıyordu."Onlara söyledim!" Dedi ve gözlerinden yaşlar akmaya devam ediyordu.Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.Ona sarılıp sankinleştirmeye çalıştım."Korkarım seni istemediler bende kalabilirsin." Göz yaşlarını sildi ve "Hayır sana yük olamam.Abimin emlakçı bir arkadaşı var ondan bana ev bulmasını isteyebilirim teklifin için teşekkürler." Merdivenlerden biri iniyordu.Farketmiştim."Sem burada ne işin var?" sem ayağa kalktı ve"Abi ben eşc..." diyemeden Drew "Biliyorum!" Sem şaşkın şaşkın abisinin suratına bakıyordu."Biliyormusun!" Drew gülerek."6 Yaşındayken beri biliyorum.Bu duruma bayılıyor değilim ama sen bu isen seni değiştiremem." Sem sandalyeye tekrar oturdu."Doğum gününde benden barbie bebek ve topuklu ayakkabı istemiştin." Hepimiz gülmeye başladık.
"Sem bugün annem'in odansında kalabilecekmisin?" Sem omzuma elini koydu."Hayır burası senin annenin yatak odası bella oturma odasında kalacağım.Sem çok anlayışlıydı ve çok iyi arkadaş olmuştuk.Sem'e yastık ve yorgan bıraktıktan sonra"İyi geceler"Deyip odama doğru yürüdüm.Odaya girdiğimde drew kitap okuyordu.Yanına geldiğimde kitabı komidinin üzerine bıraktı.Bana dudaklarıma doğru uzandı ve tam o sırada.Sem Beyonce'nin şarkısını açtı.Birbirimizden uzaklaştık ve ben."Bilmeseydin zaten bu şarkıdan sonra muhtemelen öğrenirdin Drew iyi geceler."
SABAH 9:00
"Evelynn akşama kadar bir ev bulman gerek hayır apartman değil! villa tek yapman gereken bir ev bulmak.Fiyatı hiç önemli değil.Tamam kapatıyorum beni ararsın."
Drew emlakçıyla konuşuyordu.Bana dönüp konuşmaya başladı."Biraz sonra bahçede sem'e futbol öğreteceğim bizi izlemek istermisin?" Sem futbolmu oynayacaktı kulaklarıma inanamıyordum."Olur tamam sonra kahvaltıyı hazırlarım ozaman." Gözüme top gelip tekrar kör olmam heralde.Hafta sonum berbat olmasın.
DERS
Bahçe sandalyelerine oturmuş onları izliyordum."Sakın toptan gözünü ayırma,yön vermeye çalışma Tamammı? hadi kaskını tak!"
"Saçımı bozar!" Drew gülerek "Tak şunuu!" Sem'in arkasında bir radyo vardı ve onu açmaya gidiyordu."Hey hey hey ne yapıyorsun sem?" Sem"Vücudum romlu çikolatalı sufle gibidir.Eğer iyi ısıtmazsam,kabarmaz! Yapıyorum ve kendi tarzımda yapıyorum!" Ahh inanamıyorum dün akşamki şarkıydı.Onlardan gözümü ayırdım ve etrafa baktım.Bir kadın geliyordu.
"Hey siz ne yapıyorsunuz orada yeni ergenler gibi?"
"Ahh! evelynn evi buldunmu."
"Benim komisyonuma ne olacak onu ver ilk önce sen!"
Onlar o ara konuşurken oturduğum yerden kalktım.Bahçeden çıktım kimse farketmemişti.Biri bana "Bella diye bağırdı.Bir erkek sesiydi etrafıma baktım.Bu Emily'nin babası idi."Bella emily düngece eve gelmedi acaba sendemi kaldı diye sormaya gelmiştim." Ben kafamı hayır manasında salladım ve adam koşa koşa yürümeye devam etti.
NOT:Emily devreye giriyor.:)
"İntikam aImayı sevmem ama, ödeşmek adettendir bella hı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZ (TAMAMLANDI)
HumorKonu ; AnaBella, adında ki on altı yaşında bir kızın hayatı sorunsuz ilerlerken bir anda alışveriş merkezinin vitrinine araba çarpmasıyla birlikte kırılan cam parçalarının , gözüne girmesi hayatını tamamen değiştirecektir. Tüm Hakları Saklıdır©Mar...