Psikopat

2.8K 324 47
                                    

                                                                                14.BÖLÜM

                                                                           4 GÜN SONRA...

 Hayattaki en önemli kadını kaybetmiştim annemi o benim herşeyimdi şimdi ondan geriye kalan bu ev ve onun eşyalarıydı.Okullar açılmıştı ve 3 gündür okula gitmiyordum.Drew'den zaten hiç haber yoktu onu dün akşam beni annemin mezarına getirdiğinde ve eve bıraktığı sıralar görmüştüm.Artık şoklara karşı kendimi hazırlamıştım çünkü heran biri beklemediğim birşey söyleyebilirdi bu sömestr'da bu alışkanlık olmuştu anlayacağınız.Telefonum çalmaya başlamıştı arayan Emilydi.

 Sesimi incelterek cevap verdim."Alo?" Emily'nin sesi çok iyi geliyordu."5 dakikaya oradayım." Deyip telefonu suratıma kapattı.Camdan dışarı baktım hava yavaş yavaş kararıyor güneş ise yavaş yavaş yok oluyordu.Şuan bir istiridye kabuğuna benziyordu.Bulutlar bana her zaman bir hayvanı andırırdı derdi annem aslına bakarsanız gerçekn andırıyor.Kapı çalmıştı bu emily olmalıydı.Kapıyı açtım tahmin ettiğim gibi Emilyidi ve elinde bir kutu vardı."Buda ne böyle sana hediye geldi sanırım açsana kapının önüne bırakmışlar." Çok heycanlanmıştım drew'den gelmiş olabilirdi.

 "Ayhhhhh! bune yaahh kızım at şunu bunee kim yollar bana bunu."

"Ne var kız bakıyım bune ya lanet olsun at şunu ya.!"

"Kız bildiğin bana bk yollamışlar bu bildiğin bk bide elledim ya kokacam şimdi çıkmaz bu.Dikkatli tut düşücek şimdi." Evet kutunun içinde bok vardı.Emilyi okadar uyarmama rağmen kutuyu koltuğun üstüne düşürdü.

"Naptın yaa gitti gitti ya üfff! çıkmaz şimdi ben elleyemem buna!" Emily kendinden emin bir şekilde."Ben temizlerim git sen elini yıka! Ne insanlar varyağ üşenmemiş gitmiş sıçmış içine." 

 Ben banyodayken aşağıda kapı çalmaya başladı."Emilyyy! kapıyı açarmısın?" Emily söylenerek."Açıyorum 10 tane elimmi var bk yimi temizleyecem kapıyımı açacam." Aşağıdan birden Emily'nin bağırış sesleri gelmeye başladı koşa koşa tozlu gıcıdayan merdivenlerden aşağı inip baktığımda bu pisikopat tipli elinde silahı olan yaklaşık 12,13,14 yaşlarında bir çocuktu.

  "Çocuğum psikopatmısın indirsene şu silahı manyakmısın nesin kimsin sen beğ!" Çocuk konuşmaya başlamıştı sesi zar zor duyuluyordu."Ben senin anneni vuran çocuğum şimdi seni vurmaya geldim üvey bir kardeş istemiyorum o deliler hastanesinden de onları ayakta uyutup kaçtım." Herşey şimdi anlaşılıyordu o kutuyu kimin yolladığı belli olmuştu.Birden çocuğun arkasında drew'i gördüm.Çocuğa saldırıp elindeki silahı attı ve bu olaydan kurtulduğumuzu anlamış olduk.Drew tekrar geleceğim deyip çocuğu götürdü.

"Çocuk Çocuk değil maşallah psikopat 1 numara 1sınıf!" 

GÖZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin