Güzel Bir Gün

5.7K 532 32
                                    

                                                                         7.BÖLÜM

Emily dünden beri hala şoktaydı hiç benimle konuşmuyordu bende her zaman ki gibi müzik dinliyordum. Yarın Drewle buluşup onun bulduğu göz doktoruna gidecektik.Acaba drew bana acıdığı içinmi benimle birlikteydi kafamda binlerce soru vardı.Emily ise sem düşünüyor ve neden ona çıkma teklifi ettiğini kendi kendine soruyordu gıcık gıcık sesler çıkarıyor sinirimi bozuyordu."Emily yeter artık kendini kahrettin!" Emily ağlayarak cevap verdi."Hep böyle yakışıklı çocuklar olur zaten ondan nefret ediyorum." arkadaşım çok üzülmüştü gözlerim açılır açılmaz ikinci yapacağım şey ona bir sevgili bulmak olacaktı."Emily üzgünsün biliyorum ama senin bu yaptığın saçmalık çocuğun sesinden belliydi zaten." emily burnunu çekti ve cümlesine başladı."Neyse kendimi daha fazla yıpratmayacağım." Telefonum çalıyordu arayan kimdi acaba? drew mi? "Al telefonun açtım." Ben sesimi inceltip konuşmaya başladım.

"Alo?"

"Ben drew nasılsın Bella?" Sesi çok boğuk geliyordu.

"İyiyim sen nasılsın? emily sem için saatlerdir ağlıyor."

"İyiyim'de Neden sem napmış?" sanırım kardeşinin eşcinsel olduğundan haberi yoktu ortalığı karıştırmamalıydım.

"Hiç yok bişey yapmamış ya boşver."

"Şuan seni sahile bekliyorum herkes burda herkes derken sem,kevin bir siz eksiksiniz." Gece gece nasıl dışarı çıkardım saat 12.00 annemler daha yatmamıştı.Emily desen bunalımdaydı.Ne demeliydim telefonun haporlerini pijamama  bastırdım."Emily drew arıyor gidelimmi?" Emily ağlayarak cevap verdi."Olur kafam dağılır." Ben bir kere daha düşünüp "Evet geliyoruz 10 dakikaya adresi verirmisin?" Adresi aldıktan sonra Emily bana giyecek şeyler çıkarıp elime bıraktı.Giyindik ve pencereden aşağı atladık zaten ev yüksek değildi gizlice drew'in verdiği adrese doğru ilerledik.Emily geldiğimizi haber verdi.Beni biri yanağımdan sonra dudağımdan öptü bu drew olmalıydı emily olucak değilye muhtemelen drew di.Emily Lezbiyen olsa bunu bana çoktan söylerdi.Bu öyle bir öpücüktü ki bir an bana kör olduğumu unutturdu.

Birden ince bir erkek sesi duyuldu."Drew ilk öpüşmen hayırlı olsun diyoruz." drew gülüp "Teşekkürler sem bu arada sakın o saçma şarkılarından birini söylemeye kalkma." sem kadın gibi gülüyordu o gülünce benimde gülesim geliyordu açıkçası."Sırf sana inat söyleyeceğim.Yeni bir sevgi buldum senden daha vefalı boğaz bebek geziyoruz yeni adamım çok farklı senin gibi üzmüyor arabası derikaplı iki de bir terketmiyor ah bu çocuk çok farklı tatlı tatlı tatlı tatlı benim adamım çok farklı bu yaza biz evleniriz falcılar çok haklı.Nasıl?" Herkez bir ağızdan "İğrenç" Dedik ve gülmeye başladık bugün gerçekten harikaydı.

GÖZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin