Olaylar (SEZON FİNALİ)

2.8K 227 40
                                    

                                                                               22.BÖLÜM

  Emily öylece suratımıza bakıyordu.Sem'in teklifine şaşırmış olmalıydı.Beş dakikadır aynı yerde duruyorduk ayaklarımı hissetmiyordum artık.Emily ses tonunu ayarlayıp."Kabul ediyorum." Dedi.Sem gülmeye başlamıştı.Acaba Emily'e ne maymunluklar yaptıracaktı çok merak ediyordum."Bella sana yaptıklarım için çok üzgünüm beni affetinmi?" Ne diyeceğimi bilemiyordum bu sefer çok aşırıya kaçmıştı.Ama sonuçta bir şey'de olmamıştı."Affettim aslında yaptığın affedilmeyecek bir şeydi ama kaç yıllık arkadaşız neticede." Emily gülerek bana sarıldı.Birden sem'in telefonu çalmaya başlamıştı.Cebinden çıkarıp telefonu açtı ve konuşmaya başladı.

(SEM)

 Telefonum çalmaya başlamıştı.Bu aralar sürekli ellerim terliyordu.Arayan Kevindı çok şaşırmıştım.Beni bir daha aramaz diye düşünmüştüm.Emily ve Bellayı yanlız bırakıp hastaneden çıktım.Yolda yürürken aynı zamanda konuşuyordum.

  "Beni aramazsın diye düşünmüştüm." Kevin'ın nefes alıp verişlerini duyabiliyordum."Evet aslında aramamam gerekirdi böyle anlaşmıştık fakat suçlu olduğumun farkına vardım." Bu cümleleri kevina başka birimi kurduruyordu acaba çünkü normalde asla hatasını kabul etmezdi."Kafana saksı falanmı düştü senin?" Yürümeyi bırakıp bir an duraksadım ve havaya baktım.Yağmur yağacağa benziyordu."Hayır gayet iyiyim nerdesin? seni merak ediyorum." Yok yok gerçekten bu hiç normal değildi! "Bella'nın ameliyat olduğu hastaneden çıktım.Şuan Katherin pastanesi'nin önünde duruyorum."  Kevin beş dakikaya yanıma geleceğini söyleyip telefonu kapattı.

  Kevin geldi.Önümde durdu arabadan indi ve bana kapıyı açtı.Ben arabaya biner binmez yağmur yağmaya başladı.Uzun bir süre kevin'dan ses çıkmadı.Ardından fırtına öncesi sessizlik bozuldu ve konuşmaya başladı."Seni yemeğe götüreyim istermisin?" Nefes alıp verdikten sonra konuşmaya başladım."Bak kevin benden büyüksün ve evlisin bunu bana söylemedin ve şuan seni hiçbirşey yokmuş gibi affetmemi bekliyorsun? Çok bekl..." Cümlemi bitiremeden beni öpmeye başladı.Onu ittim."Beni sevdiğini biliyorum.Sana söylemem gerekirdi.Bak herşeyi anlatacağım zaten boşandım.İki sene önce teksas'ta kalabilmem için biriyle evli olmam gerekiyordu.Benim evliliğim tamamen formalite!" Cümlesini bitirir bitirmez "Arabayı durdur!" Dedim kevin arabayı durdurmuştu.Arabanın kapısını açtım ve dışarı çıktım."İlk başta söyleseydin her şey daha farklı olabilirdi kevin sen s-s-en bizi bitirdin!" Arabanın kapısını hızlıca kapattım.Hava çok soğuktu ve durmaksızın yağmur yağmaya devam ediyordu.Yağmurun damlaları ve benim göz yaşlarım birleşiyordu.

  Bella yeni evim temizlenene kadar kendi evini bana açmıştı.Üst kata çıktım banyoya girdim.Üstümü çıkarmaya başladım.Elime bir jilet aldım küvete girdim ve suyu doldurmaya başladım.Bu hayatım'da gördüğüm son yer olabilirdi.Küvet ağzına kadar dolduktan sonra jileti aldım ilk olarak el bileklerimi kesmiştim.Akan kan bembeyaz suyu kıpkırmızı yapmıştı.Ölüme yaklaşmıştım...

(EMİLY)

 Bella ile birlikte hastaneden çıkıp bir taxiye atlamıştık."Bella bugün bizde kalırmısın?" Bella iç çekip cevap verdi."Belki" Ben gülerek "Olabilirde güzel bir kelimedir bella ya da tabii tavsiye ederim." Bella sırıtıp koluma girdi kafasını omzuma dayadı."Sonsuza kadar kardeş olalım Emily bir daha hiç küsmeyelim olurmu?" Ben de sırıtarak "Tamam" Dedim.Bizim eve gelmiştik.Yarın Emily ile bizim evden direk göz doktoruna giderdik."Emily ben sem'e haber vermeyi unuttum dur arayayım!" Semi kevin aramıştı görmüştüm."Hayır o kevinladır gördüm telefonundan rahatsız etme." Bella kafasını salladı.Taxici'nin parasını verip arabadan indik.Eve girdiğimizde annemi yanağından öptük ve Bellanın bugece burada kalacağını söyledim.Sofraya oturduk babam ortalıklarda yoktu."Emily ben yemek yedikten sonra yatacağım." Bellaya cevap olarak bende yatacağım demiştim.Hızlıca yemek yiyip odaya doğru yol aldık.Odamda bir yatak olduğu için tek kişilik yatağa bir şekilde sığışmıştık.Bir ara arkaya döndüğümde bella uyumuştu.Telefonu çalmaya başladı.Bu doktoruydu telefonu açtım.Arkadaşı olduğumu söyledim.Doktor randevusunu erkene aldığını söylemişti.Telefonu kapadım.Yataktan kalktım.Pencereyi açtım ve gökyüzüne baktım.Bir yıldız kaymıştı.Dilek tutmuştum.Dileğim tabiikide insanların benim çıkacak ilk şarkımı beğenmesi üzerindendi...

GÖZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin