Vote+Comment Please😊
"Hyejung..makanlah..dah berapa hari kau tak makan...nanti sakit aku jugak yang susah.." Taehyung cuba memujuk. Sudah 2 hari semenjak Hyejung dikurung dirumahnya , Hyejung belum mahu menyentuh sedikitpun makanannya.
"Aku taknak makan..aku nak balik!" Hyejung menengking. Walaupun tenaganya makin berkurang kerana tidak makan atau minum , dia masih berasa kuat untuk melawan Taehyung. Taehyung hanya mampu mengeluh. Tray yang berisikan makanan diletakkan diatas meja kecil disebelah katil. "Aku keluar kejap nae? Kejap lagi aku masuk balik...makan tau?" ujar Taehyung lembut lalu mengusap rambut Hyejung dengan penuh kasih sayang. Hyejung menepis tangan namja itu lalu menjelingnya tajam. Taehyung berjalan keluar dari situ tanpa lupa untuk mengunci bilik tersebut dari luar.
Hyejung kembali mengalirkan airmatanya. Sungguh dia rindu akan pelukan hangat abang-abangnya. "Seungcheol oppa..Mark oppa..bogoshipeo..ssalyeojuseyo..." bisiknya penuh lirih. Air mata mengalir dipipi mulusnya. Bibir pucat itu terus mengeluarkan isakkan-isakkan kecil. Ingatannya kembali mengulangkan perbuatan keji Taehyung terhadapnya semenjak dua hari lepas. Tubuhnya dijamah dan disentuh Taehyung tanpa belas kasihan. Dia diperlakukan seperti haiwan. Taehyung bukan sahaja menyentuhnya , mengotorkan tubuhnya bahkan menggunakan beberapa s*x toys pada tubuhnya.
-Taehyung side-
Taehyung tersenyum sendiri sambil mengingati segala yang dilaluinya bersama Hyejung beberapa hari lepas. Entah mengapa dia berasa puas apabila melihat yeoja itu kesakitan. Mungkin kerana semua dendamnya yang telah lama dipendam bakal selesai setelah ini.
[SKIP TIME]
Keesokannya BTS dan SG pergi kerumah Hyejung untuk memberitahu Mark dan Seungcheol segala plan yang dirancang Taehyung.
Hoseok menjelaskan segalanya kepada kedua namja berusia 24 tahun itu. Mark memandang Hoseok dengan tatapan tidak percaya.
"S-seungcheol..we need to take Hyejung now!" Mark menarik-narik kerah baju Seungcheol. Tatapannya sangat terdesak. Seungcheol menyoal , "kenapa ni hyung? Sabar.. kita kena fikir dlu cara dia.." Mark menggeleng lalu mula menangis.
Semua memandang Mark hairan. "O-oppa waeyo?" soal Lexy. "H-hyejung..." isak Mark dengan lebih deras. Seungcheol cuba menenangkan Mark , "Hyung..sabar..cuba jelaskan dekat kitorang...apa masalahnya?"
"I-I dreamt of Hyejung last night..I-I thought i-it just a d-dream..I have a b-bad feeling about this.."
[Flashback Of The Dream]
"Oppa!" Hyejung menegur Mark dengan senyuman manisnya. Mark yang melihat Hyejung telah pulang dari rumah rakannya itu tersenyum. "Hyejungg! I miss you!!" Mark memeluk Hyejung erat. Begitu juga sebaliknya.
"Adik pergi packing barang okay? Esok kita nak fly London..remember?" Mark mengusap rambut Hyejung lembut. Saat Mark mengucapkan ayat itu , senyuman Hyejung luntur dengan serta merta. "Esok? Mian Oppa tapi adik rasa adik tak dapat nak ikut oppa.." lirih Hyejung dengan airmata yang mula menitis. Entah mengapa airmata Mark juga turut mengalir.
"Adik cakap ape ni? Kan hritu dah janji nak ikut oppa?" Mark menyoal dengan lembut. Tangannya perlahan cuba mengelus rambut namun belum sempat disentuh Hyejung hilang dari pandanganya seperti angin.
Tiba-tiba sahaja bayangan Hyejung menikam dirinya sndiri terpapar jelas dihadapnnya. Bagaimana adiknya itu jatuh ke lantai sambil menahan perih dan sakit. Bagaimana darah berlumba-lumba keluar dari luka tersebut dan bagaimana adiknya menutup kedua mata indah tersebut sambil tersenyum kearahnya.
"HYEJUNG!!!"
Teriakkan Mark bergema disitu kemudian diiringi isak tangis yang amat lirih.
[End of flasback]
"W-we need to save her now.." lirih Mark. Lexy bangun kemudian pergi dari situ. Dia tidak dapat berfikir dengan waras, yang ada difikirannya adalah Hyejung. Tiada yang lain.
"Lexy! Kau nak pergi mana tu?!" jeritan dan keluhan dari rakannya turut diabaikan. Dia memacu keretanya kearah rumah Taehyung tanpa menghiraukan makian pemandu yang lain.
"Hyejung..please jangan tinggalkan kami..please.."
-TBC-
2 Chapter to go I guess..
YOU ARE READING
Sweet Enemy ♡
FanfictionKisah tentang Kingka sekolah dan Queenka sekolah yg pantang bertemu. Tiap bertemu pasti ada saja yang akan digaduhkan oleh mereka. Bagaimanakah kisah mereka akan berakhir?