İç Ses

38 0 0
                                    

"Tüm insanlığı öldüresim,sonra sarılarak onları iyileştiresim var.Sokakta deli gibi koşasım,aynı zamanda kaldırımlarda durasım var.Tüm şarapları içip sarhoş olasım,önüme geleni öpüp koklayasım var.Çiçekleri koparasım,mezarları kürekle deşesim var.Ölüler ile bir gece geçirip kan içmek te istiyorum.Ve bunların nedeni bir çift siyah göz ve elinde tuttuğu profiterol çantası."

"Hızlıca geliyor.Onunla tesadüfen karşılaşmamızda cabası.Kahretsin sigara almaya inmiştim.Mert'in karşıma birden çıkması aşkın tesadüfleri sevdiğini bir kez daha kanıtlamıyor mu?Sabah sadece birbirimize günaydın yazıp telefonu kapatmıştık.Birbirimizden habersiz,sanki kalplerimiz saati ayarlamış gibi bizi kaldırımlarda karşı karşıya getirdi.Bir değişiklik var.Daha yakışıklı bugün.Güneşi tutuşturabiliyor muyuz?Çünkü soğuk üflüyor şuan.Herkes umutlu başlamış güne.Bir dakika.Tüm insanlar...Siz geçen ölmemiş miydiniz?O zaman ben kimin cenazesindeydim.Ah tabi ki kendimin."

"Kaldırımda öylece durup bana gelmesini izliyorum.Yüzünde belli belirsiz bir gülümseme var.Yaklaşıyor yaklaşıyor.Ve sarıldı."

"İnsanoğlunu sıcak tutan şey damarlarında kan değilmiş monte.Hissettiği aşk,sevgi ve ne kadar sikimsonik duygular varsa onlarmış.Normalde insanoğlu girdiği yatağı ısıtamayacak kadar aciz bir varlıkken,bu duyguların böylesine bir etki uyandırması biraz spesifik değil mi?Ürkütücü olan beynin kalpten bağımsız olması.O hep soğuk.Kalp hep sıcak."

"Bir şey daha soğuk bugün."

"Ben..."

Senin Adın AcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin