5.Day

356 23 7
                                    

....Bohužel, obětí ani soucit netrval věčně.
,,Izabelo..."
,,A-ano?", odpověděla jsem mu mírně třesoucím se hlasem.
Pomalu mě pustil a odtáhl se. Vzal mi obličej do dlaní a palcem setřel poslední neposlušnou slzu, která pomalu sjížděla po mé tváři. Díval se na mě s vážným obličejem, což mi trochu nahánělo strach.
,,Izabelo",podíval se mi do očí,"zapomeň na nás na vše co jsi dnes viděla a běž do školy."
Jakmile to začal odříkávat, začala jsem se cukat, ale držel mě pevně. Zavřela jsem oči a chtěla něco říct a....
C-co jsem chtěla? Opatrně se rozhlížím kolem sebe, ale nic. Jen sedím na silnici a můj batoh je vedle mě jen tak pohozený. Mrknu se na mobil.
,,Sakra....",pozdě je moc pozdě ve škole jim končí už první hodina. Popadnu batoh a rozeběhnu se ke škole.

Tak tohle byl můj nejlepší běžecký výkon. Zadýchaná doběhnu do školy a schody do třídy beru po dvou. Už už jsem se málem rozplácla na zemi, ale ještě před tím jsem do někoho narazila.
,,Jauvajs!",postěžovala jsem si a chytla se za hlavu. To bude, ale modřina. Z mého přemýšlení mě vytrhl klučičí hlas, který se začal smát.
,,Bože, Riesnová, ty si nemehlo."
,,Heh, Jasone, umm no promiň...to jsem nechtěla."
Jason. Nejlepší kamarád od základní školy. Je strašně roztomilej když se usměje, má takový ty ďolíčky ve tvářích.
,,Ne, oprava Jasone, chtěla.", zašklebila jsem se na něj a pak jsme se začali oba smát.
,,A tákhle ty na mě!",začal se pomalu přibližovat a já začala couvat. Moc dobře jsem věděla co přijde.
,,Jasone, jestli tě napadla jedna z těch dvou věcí co nemám ráda a hodláš je uskutečnit, neopo-aaaaaaa! Jasone nee!",ani jsem to nedořekla a už si mě přehodil přes rameno a kráčel se mnou ke třídě.
,,Jasoneee! Pusť mě! Pošlu na tebe Klause!",pištěla jsem a házela sebou ryba.
,,Pošli, jsem zvědavej jestli přijde."
,,Nesměj se mi.",už jsem to vzdala, přestala sebou házet a poslouchala jsem tiché klapání podrážek Jasonových bot.
,,Tak je to hodná holka.",uchechtl se.
Ani jsem si nevšimla, že jsme už u třídy.
,,Jasone?"
,,Ano princezno?"
,,Že mě nehodláš donést až do třídy, že ne?"
,,Vidíš, když chceš si tak chytrá."
,,Jasoneeee!",ale to už otevíral dveře a nakráčel si to se mnou přes rameno do třídy jako by se nic nestalo.
,,Jasone Woode, kde jste jí našel a co to probůh vytvádíte?"
,,Našel? Ten buldozér do mě narazil na chodbě.",začal se smát a s ním i třída. Bože. Chtěla jsem si udržet vážnou tvář, ale nešlo to. Naštěstí to byla naše třídní, tak se začala smát taky.
Koukla jsem se po třídě. Jenom jediná osoba se nesmála.
,,Skylar!?"
,,Ahojky Izabelo..."

Tak je tu další kapitolka!
Líbí? Jestli jo tak to tu zaspamujte
★ a comm! A co si myslíte o Skylar [Skajler]? Kdo pak to asi je?

Bye...Luce*😻😋

Upíří deníky, trochu jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat