De lessen waren ondertussen al gedaan en ik ging er snel vandoor op mijn fiets en haalde mijn pyjama en toiletgerief. Ook proper ondergoed en een setje schone kleren. Ik keek op mijn horloge en zag dat ik dringend moest vertrekken. ‘Louis, ik ben weg he’ riep ik en trok de deur dicht. Snel mijn fiets op en fietste zo snel ik kon naar Seth.
Aangekomen duwde ik op de bel. DINGDONG en Seth kwam opendoen ‘Eindelijk, jij bent altijd de laatste he’ ze Seth terwijl hij mij binnen liet. In de woonkamer zaten Harry en Saar al. ‘Heej, Saar en Harry’ zei ik en ze zeidde hallo terug. ‘sewes zullen de pizza’s hier zijn’ zei Seth. En op dat moment ging de bel voor pizza’s. We aten ze op en gingen dan naar boven, luisteren naar de nieuwe remix die hij had gemaakt. Ik ging op zijn bed zitten en Harry kwam naast mij zitten. Hij raakte per ongeluk mijn arm aan en mijn hele lijf begon te tintelen. Wat was dat toch met mij? Telkens als ik in zijn buurt kwam ging mijn hart een stuk sneller.
Terug beneden besloten we een film te kijken, Saar en ik wouden iets romantisch maar de jongens kozen ‘The Conjuring’. Seth stak de dvd in en ging naast Saar in de zetel zitten zodat ik wel naast Harry moest gaan zitten en dat deed ik ook. Ik nam een kussen en hield het stevig tegen mijn borst gedrukt. Harry keek me vreemd aan en moest daarna lachen. ‘Wat? Dan kan ik mij verstoppen als het te eng wordt’ zei ik. Nu moesten Saar en Seth ook lachen. De film begon te spelen en ik keek angstig over mijn kussen naar de tv. Toen er opeens iets engs gebeurde… ‘AAAAAAAAH’ gilde ik zo luid ik kan. Toen ik mijn ogen weer opendeed zag ik dat iedereen mij raar aankeek. En ik voelde mij beschaamd. Na nog zo drie keer gegild te hebben was de film uiteindelijk gedaan ‘oef’.
Ik stond op en liep naar de wc. Ik hoorde iedereen rechtstaan, ach ze zullen wel chips ofzo nemen om te eten. Toen ik de deur uitliep sprong er opeens iemand achter uit ‘BOEH’ riep hij, ik gilde zo hard ik kon. Toen ik klaar was met gillen zag ik dat het Harry was. ‘IK HAAT JOU’ zei ik en bokste tegen zijn arm. ‘HAHA, je had je gezicht eens moeten zien’ zei hij terwijl hij lachte. Ik liep hem voorbij richting de keuken. ‘Wat was dat daar allemaal?’ vroeg Saar. ‘Vraag dat maar aan hem’ zei ik terwijl ik naar Harry wees die nog altijd aan het lachen was. Toen Harry eindelijk gedaan had met lachen kwam hij ook naar de keuken en ik keek hem boos aan. ‘welke film nu?’ vroeg Harry. ‘iets romantische want na al dat griezelen’ zei Saar. ‘The notebook’ riep ik. Saar knikte. ‘Ik heb hem mee’ riep ze en liep naar haar tas. Seth gaf me nog een glas cola en ik liep naar de zetel waar ik net zat.
Seth stak de dvd in en duwde op play. Na een tijdje voelde ik mijn ogen dichtvallen.
‘Slaapkop, wakker worden’ zei iemand. ‘Nee, ik wil ni’ zei ik terug toen ik mijn ogen opende, ik lag op iemand zijn benen. En ik keek omhoog het waren die van Harry, ik ging snel rechtzitten. ‘kom, we zullen gaan slapen het is al twee uur ’s nachts’ zei Seth. ‘ok, ik ben op’ zei ik. ‘kom mee ik toon jullie je kamer Saar en Lauren’ zei Seth terwijl hij naar boven liep. Saar en ik liepen hem achterna. ‘Hier is jullie kamer’ zei hij, Saar en ik liepen naar binnen. Ik begon mijn tas uit te pakken en nam mijn pyjama. Ik deed die aan, Saar had de hare al snel aangetrokken en was al onderweg naar de badkamer. Ik nam mijn toilettas en ging de deur uit toen Saar net binnenkwam. ‘Slaapwel’ zei ik. In de badkamer borstelde ik mijn haren en deed het in een staart, toen er iemand binnenkwam. Het was Harry in bloot bovenlijf dan nog wel :o. Ik keek hem aan. ‘Lauren? Je bent aan het dromen’ zei hij, terwijl ik terug in de spiegel keek en mijn make-up afdeed. Ik poetste mijn tanden. Na dit allemaal gedaan te hebben ‘slaapwel’ zei Harry. ‘Slaapwel’ zei ik en liep naar de slaapkamer. Saar was al aan het slapen en ik ging rustig naast haar liggen. Vrijwel onmiddellijk viel ik in een droomloze slaap.
‘Dames opstaan!’ riepen er twee stemmen en ik werd wakker. ‘Nee’ en ik trok het deken over mijn hoofd. ‘Jawel, kom opstaan of we kietelen jullie’ zei Seth. Ik bleef liggen en voelde handen onder het deken komen die ons begonnen te kietelen. ‘HAHAHAHA, STOP STOP!’ riep ik en ze stopte. ‘We zullen wel opstaan’ zei ik terwijl ik uit bed stapte. ‘Lauren, ik heb een goed idee. Terwijl wij ons klaarmaken kunnen de jongens ontbijt maken.’ Zei Saar. ‘Goed idee! Go jongens huphuphup’ zei ik. En ze gingen de deur uit. Saar en ik maakte ons klaar. Ik deed een groene skinny aan met daarboven een zwart topje. In de badkamer deed ik mijn make-up. Mijn haar deed ik gewoon in een dot en liep daarna naar beneden. De jongens hadden pannekoeken gebakken. ‘MMMM, dat ruikt hier lekker’ zei ik en ging zitten aan tafel.
Na mij vol te proppen met eten besloot ik om naar huis te gaan, vanavond was het het bal dus moest ik mij nog klaar maken. ‘Daag, iedereen tot straks’ riep ik en sprong op mijn fiets naar huis. Toen ik thuis binnenkwam zat Louis naar tv te kijken. ‘Haa zusie’ riep hij. ‘Hoi’ zei ik en ging naast hem zitten hij was gta aan het spelen. Opeens begon mijn gsm te trillen ik had een berichtje.
ONBEKEND NUMMER: Zie je vanavond, ik haal je op om 19 u X H.
IK: ok, dan weet ik eindelijk wie je bent ;)
Ik zuchte ‘Wat is er zusje?’ vroeg Louis. ‘Ik weet niet wie mijn date is’ zei ik. Hij keek me raar aan, ik keek op de horloge het was al 16 uur en ik besloot om even in bad te gaan liggen. Ik ging naar boven en deed badschuim in bad. Ik nam mijn badjas klaar en ging dan in bad zitten, nog even nakijken of alles nog glad geschoren was. Na een uurtje ging ik eruit en eed mijn badjas aan. Mijn haren drogen en ik legde er zorgvuldig krullen in. Mijn make-up: een laagje poeder, appelblauwzeegroene oogschaduw. Mascara, oogpotlood, eyeliner en lippenstift. Ik ging naar de kamer waar ik uit de kast mijn jurk nam en trok hem aan, hij zat echt als gegoten. Mijn schoenen aan. Ik had in de kast nog een glittervestje hangen en trok dit aan. De bel ging beneden en mijn broer deed open. Door het raam van mijn kamer zag ik een witte limousine staan, we zouden in ieder geval wel in stijl gaan. ‘Lauren, je date is hier’ riep Louis ‘OK, ik kooom’ riep ik terug. Snel nog mijn handtas en ik liep voorzichtig de trap af en daar stond hij dan…
--- Spannend! :o sorry voor het late uploaden maar ik zit op hoge school XXMelinda
JE LEEST
The popular boy
RomanceIk ben Lauren en met mijn twee vrienden Saar en Seth zit ik nog op de middelbare school. Ik heb een vriendje Lucas maar of dat zo zal blijven als die ene jongen op school komt, weet ik niet... Lees meer in The popular boy