Ik ben Lauren, 17 jaar en met mijn twee beste vrienden Saar en Seth zit ik op dezelfde school.
TTTRRRRRRIIIIIINNNNNGGGGG versuft sta ik op en duw mijn wekker af, het is de eerste dag van school. Eindelijk het jaar waarin ik afstudeer samen met Saar en Seth. Ik ga naar de badkamer en spring onder de douche, ik droog mijn lange blonde haren en stijl het. Mijn kleerkast trek ik open en kijk wat ik zou aandoen vandaag. Ik haal er een jeansbroek uit en een losse jack daniels t-shirt, ik trek deze aan en ga terug naar de badkamer waar ik mijn make-up nog even opdoe. Ik loop de trap af naar de keuken. 'Goedemorgen mama en papa zeg ik. Mijn vader zit aan de tafel de krant te lezen terwijl mijn moeder een glas vers geperst fruitsap ingiet voor mij. Ik ga zitten en neem een croissant terwijl mijn broer naar beneden komt. 'Goedemorgen' zegt hij en hij wrijft over mijn hoofd, dit doet hij elke morgen. 'Louis stop daar mee, kheb wel net mijn haar gedaan hé' Louis lacht en gaat ook zitten, ik kijk op mijn gsm en zie al dat het tijd is om te vertrekken. Ik zeg iedereen gedag en ga naar de gang waar ik mijn rode vans aandoe en mijn zwarte leren jas. Ik neem mijn fiets en weg ben ik.
Op school aangekomen staan Saar en Seth al op me te wachten, Saar zoals altijd met een joepie in haar handen. 'Heej' zeg ik. 'zijn jullie klaar voor het laatste jaar?' vraagt Seth. 'Hoe sneller ik van deze school af ben, hoe beter' zeg ik. We wachten nog even op mijn vriendje Lucas. Opeens zie ik hem aankomen op zijn motor, hij stapt af en zet zijn helm af, daarna komt hij naar me toe en geeft hij mij een zoen, ik sla mijn armen rond zijn nek. TRING, de schoolbel. Ik zeg Lucas gedag en ga naar binnen, Lucas zit op een ander deel van de school en ik zie hem alleen 's morgens en na school.
Eenmaal binnen moesten we allemaal naar de turnzaal waar de directeur nog een speech gaf. Die zweette altijd zo erg dat hij heel de tijd met een zakdoek op zijn hoofd aan het deppen was. Na de speech, mochten we naar de eerste les. 'welk vak hebben jullie nu?' vroeg ik aan Saar en Seth. Beide zeiden ze 'Nederlands' 'jeej, ik ook' en zo liepen we naar de eerste les van ons laatste schooljaar.
Als je nog ideetjes hebt wat ik beter zou kunnen doen laat maar weten XX Melinda
JE LEEST
The popular boy
RomanceIk ben Lauren en met mijn twee vrienden Saar en Seth zit ik nog op de middelbare school. Ik heb een vriendje Lucas maar of dat zo zal blijven als die ene jongen op school komt, weet ik niet... Lees meer in The popular boy