Video: Muziek van de Vliegende Hollander
Pov: Nerani'Dus... Wat gaan we nu doen?' Vraag ik. 'Ik wil naar huis!' Roept Jenna. 'Ik ook.' Zegt Dede. We lopen naar de uitgang. Maar die kunnen we niet vinden. Overal waar een hek/muur zou moeten staan is nu een grote vlakte met verderop een enorm bos. We kunnen niet weg.
We lopen maar weer terug het park in. Veel anders kunnen we niet doen. Misschien vinden we nog een weg naar huis... Zeya loopt voorzichtig naar plaatsen waar kraampjes horen te staan. Daar staan nu... 'Openbare badkamers?' Roept ze verbaasd uit. Ze loopt naar binnen. We volgen haar snel. Er zijn luxe wc's en echte douches. Ik draai aan een knopje van een wasbak. Er komt een straaltje water uit de kraan. 'Oh my lord...' Mompelt Alice diec naast me loopt.
Als we weer buiten zijn vraagt Zeya: 'Zouden we nog in de attracties kunnen?' 'Er is maar 1 manier om dat uit te vinden' grijnst Alice. 'Laten we beginnen met de Joris en de draak!'
Als we in ruigrijk komen, ziet het er anders uit. Er zijn heel wat meer bomen, als een soort groot bos. We slenteren door de bossen naar de grote houten achtbaan. Dede komt als eerste aan. 'Wow, in het donker lijkt de draak nog echter!' Roept ze naar ons. Ik zie dat dat inderdaad zo is. Hij lijkt niet eens van plastic...
Er is (vanzelfsprekend) geen wachtrij. Helemaak bovenaan zien we inderdaad de karretjes net aan komen rijden. We stappen in team vuur dit keer, omdat we dat ook moeten proberen. Als we ingestapt zijn, schieten de karretjes naar voren en gaan we weer de hele baan over.
Als we eruit lopen, sta ik opeens stil. Jenna, die in een diep gesprek was met Hannah, botst tegen mij aan, waardoor Hannah de slappe lach krijgt. 'De... De draak... Is weg!' Zeg ik. Op dat moment vliegt er een groot wezen over ons hoofd heen...
JE LEEST
De Efteling Leeft ~ voltooid ~
FantasyZes vriendinnen gaan naar de Efteling. Maar wat als ze vast komen te zitten in een van hun favoriete attracties? Waarschijnlijk snap je het verhaal wel als je nooit in de Efteling bent geweest, maar het kan wat moeilijk worden. Ook weet ik dat er va...