Jenna

64 6 4
                                    

We worden meegenomen naar een donkere kamer. Licana heeft ons vastgebonden met een vreemd soort magisch touw. Ik ruik een vreemde geur die ik eerder heb geroken. Zeya en Dede praten zacht terwijl Licana ergens heen is gelopen. 'Wat denken jullie dat er gaat gebeuren?' vraagt Hannah. 'Het is een elfje, die kunnen toch niet echt gemeen zijn?' antwoordt Zeya. 'Stop maar met dat te denken Zeya, je ziet toch dat we vastgebonden zitten in een soort martelkamer?' Nerani heeft wel een punt. En ik altijd maar denken dat elfjes zo lief en aardig waren. 'Misschien is Licana een uitzondering?' probeert Zeya nog.

'Ze zijn hier.' We stoppen meteen met praten als we Licana's stem horen. Plotseling slaakt Zeya een luide gil. 'Er zit iets glads op mijn arm! Iieeeewwww!' Ze lijkt Licana en degene tegen wie ze praat totaal te zijn vergeten. 'Sssjt!' zegt Alice scherp. Licana is gestopt met praten. Het is onmogelijk dat ze Zeya niet gehoord heeft.

Hannah kijkt met grote ogen naar Zeya's schouder. Er zit een klein beestje op. Ik kan niet precies zien wat het is, maar het lijkt een beetje op een... Plotseling horen we een lage serene stem achter ons. 'Hallo liefjes, leuk om jullie weer te zien...'

Woehh! Volgende deel is de laatste! Raad in de reacties ⬇ van wie je denkt dat die stem is. Als je Neri, Zeynep of Alyssa bent, ga degene die het nog niet gelezen heeft spammen totdat diegene dat wel doet a.u.b. ❤

De Efteling Leeft ~ voltooid ~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu