Kanserdin...
Ameliyat için hastaneye geldin.Doktor Suga ile konuşuyordu sen sana verilen ilaç ile yavaş yavaş gözlerini kapatmaya başlamıştın bile son duydukların ise
SUGA :Ne yani ameliyattan sonra hafıza kaybı durumumu var ? !!
DOKTOR :-Maalesef , birde ölüm tehlikesi çok fazla....
Gözlerini açtığında önceki hastaneden farklı bir hastanede olduğunu farketmen odaya yarı açık yarı kapalı gözünle bakmıştın burası , yoğun bakım felanda değildi.
Ameliyata girdiğin tarihi çok iyi hatırlıyordun 02/03/2015 ŞUAN İSE 04/02/2017'YDİ !
Ne yani iki yıl boyunca ne yapmıştın hiçbir şeyi hatırlamıyordun hemen yanında bulunan hemşire düğmesine bastın ve bir hemşire içeri girdi ve sana olanları anlattı olan şu ki 2 yıl içerisinde şok geçirmiştin ve bu yüzden psikolojin bozulduğu için bir Akıl hastanesindeydin .Hemşire doktora haber verip doktor yanına gelerek geçmiş olsun yıllar sonra kalktınız diyip birkaç bir şey diyordu ki kapıda sana bakan bir çocuk yüzünden iyi dinleyemiyordun...
Doktor çıktıktan sonra çocuk içeri girmişti (suga).Ona niye buradasın dediğinde
Suga: Bu gün uyandın sevgilim seni çok özledim 2yıl geçti... Diyerek sarılmıştı.
Sen: Ne sevgilisi ya ? Uzak dur benden Diyerek Karşında hayal olarak gördüğün Taehyung'a seslenmiştin (şizo oldunuz hadi geçmiş olsun.. fgbhj)
Suga oraya baktığında birini görememişti ve sana panikle bakıp iyimisin ? Ne var orda sorarken sen ayağa kalkıp hayali kişinin yanına gitmiştin , seninle sohbet ediyordu o yakışıklı şey .Ama ona asla dokunamıyordun...
1 HAFTA SONRA
Suga artık çok daha fazla ziyarete geliyordu bugün doğum günün olduğu için bir sürü hediye çikolata pasta getirmişti tam yanına gelirken
İçeride tek başına konuşurken yine seni yakalamıştı
Sen :pasta için teşekkür ederim Tae bugün çok mutluyum
Taehyung: bende hadi dilek tut
Dileğim Taehyung'a dokunabilmek dediğinde Suga içeri dalarak seni sarstı kendine gel diyerek ona bakarak
Sen ben seni tanımıyorum ki niye sürekli Tae ile aramıza giriyorsun derken Tae kaybolmuştu...
Sen ise ona bağırıyordun Tae yi senin yüzünden kaybedicem diye..
Suga elindekileri masaya koydu ve yanına geldi ve sana olanları anlattı sen ise ona inanmamıştın
BİLİYORUM SAÇMA OLDU :S DFGHJKL