Beni bu halde görseler işten dahi atabilirler.Ama hastalar doktorlar için işinden daha önemli mi olmalı ? Olmalı.Olmalı ama bu bir hoşlantı ile başlayan bir şey olmamalı. Hoşlanmadığıma göre ?
Ama durum dışarıdan öyle gözükmeyebilirdi .Yavaşça kollarını çektim üstümden.
Başka hastalar ile ilgilenmek için çıktım.Üzerimde çok etki yaratmıştı.Aynı bir roman gibi.
Sunghee : Neden o kızla sarılmıştın ?
suga : Ah Sunghee sana da günaydın.
Sunghee : Kusura bakma gün aymadı. Seni sevdiğimi biliyorsun ve karşılık vermediğin sürece gerek hastalarını gerek aşklarını elinden alacağım !
Suga : Burası acil servis , hastalarına bak
Sunghee gittikçe tehlikeli oluyor.Umarım bu hastane de bana iftira atıp kariyerimi zedelemez.Bir daha başka hastayı boğupta bana suç atarsa bu durumdan sonsuza dek kurtulamam.
tık tıık tıık .... gir !
Merhaba , ben izin kullanmak istiyorum da . İKİ aylık olsun.İyi günler.
Sunghee'den kurtuldum diyebilirim ama hastalar nasıl kurtulucaklar .Konuşabildiklerimle bu durumu konuşsam eminim ki beni de şikayet ederler.İşim zorlaşıyor.
Ah olamaz olamaaz .Sunghee ona zarar vericek ! Sarıldığım hasta !
Yazar 'dan
Az önce ne yaptım , nasıl sarıldım ? Kendime inanmıyorum.Neden beni kurtardı ki !
Sunghee : İstersen seni öldürebilirim ?
Bu söz ile şaşkınlığım gözler önünde.Bunu nasıl diyebilirdi ?
Sen : Kimsiniz ? Neden odamdasınız ? Ve neden öyle bir şey söylüyorsunuz !
Odanın kapısını hızla kapattı ve kilitledi.
Topuklu ayakkabısının tıkırtısı bütün odada yankılanırken bunu bir tek ben ve o duyuyordu.
18 yıllık hayatımın içinde en korktuğum anlar biriydi.Evet beni kurtarmasını istememiş olabilirim ama birinin beni öldürmesini de istemem.
Sen : N-neden kilitlediniz ? Öldürmeyeceksiniz değil mi ? !
Sunghee : Hahaha ben öldürmeyeceğim tabi ki de , sen kendin istiyordu ve kendi kendini öldürüceksin.
Sen : A-anla-madım ?
Küçük çekmeceli komidinin üstünde duran sürahiden bardağı doldurucak şekilde su koydu.
Beyaz doktor önlüğünün cebinden çıkardığı şişeyi kırmızı ojeli elleri ile açtı.Bardağın içine bir miktar koydu.
Sunghee : Şimdi anlamışsındır ? Kendin içemezsen ben içirebilirim ?
Yaklaşıyor , gittikçe ikinci kez mi ölüme yaklaşıyorum ?
Ağrıyan ayağım ve başımla ayağa kalktım.
Destek alarak yürürken hala üstüme gelmeye devam ediyor.
Bir yandan ''içeceksin sesi kulağımda çınlamayla yankılanıyor.
Ve bir şey fark ediyorum.
ÖLMEK İSTEMİYORUM