Merhaba arkadaşlar.Korece şarkıları Türkçe'ye çevirdiğim bir Youtube kanalım var bakarsanız sevinirim ismim : badesu gökdam
Suga'dan
Her zaman ki otobüse bindim.Yaşıtlarımın hepsinin kendisine ait olmasa da arabaları var.Okula arabayla gidiyorlardı.Neyse ki üniversite de artık bu konular dalga konusu değil.
Otobüse bindim ve kart basıp yerime oturdum.Otobüs boştu çünkü ilk durakta binmiştim.Çok geçmeden ikinci durağımızda durduğumuzda bir genç kız bindi.Biraz garip bir surat ifadesi bulunuyordu yüzünde.Etrafa baktı ve en son şöföre para uzattı.İlk kez mi ne biniyor nedir.Kartlı otobüse para uzatıyor bir an şaka sandım.Ama değilmiş hala uzatılmış olan parayı kalktım aldım ve bir kez kart bastım.Teşekkür etti ve ''yanında oturmamda sorun var mı '' dedi.Ses tonu çok narindi.Tabi ki dedim.Aslında biraz mallık etmiş olabilirim.Bir sürü boş yer vardı.Ama dolacaktı.O yüzden başkasının yanına oturmak istemiyor olabilir ama benim yanıma oturması da ayrı gariplikti.Kızın yüzü çok kusursuzdu.Diye düşünürken otobüse baktığımda otobüs yine havasız insan aracına dönmüştü.Kız bana bakıp '' az sonra inmem lazım nasıl ineceğim '' dediğinde kahkaha patlattım.Bu kalabalıkta inemezdi.'' Cidden mi '' dedi.Önüne döndü.Bende önüme döndüm ve telefona mesaj sesi gelmişti.Bende benden geliyor sanıp telefonu elime aldım ama benden başka herkes öyle sanmıştı.Yanımda ki kıza gelmişti.Oda telefonunu çıkardı.Ve otobüs bir tümsekten geçti ve telefonlarımız yere düştü.Almak için eğildim ve aldım telefonu uzattım aldı.Ve otobüs bir yerde durdu.Oda ''İnemezsin demiştin , ineceğim yer burası '' dedi ve inmek üzere kapıya yaklaştı ve merdivenlerden indi.İnerken bir şey fark ettim.Ona kendi telefonumu vermiştim.Ah bir insan ne kadar salak olabilir.Kapılar kapanmadan fırladım.Tabi ki de şöför kızmadı değil .Kızı dürttüm adını bilmediğim için bana baktı ve '' ne oldu '' dedi.Ona telefonlarımızın karıştığını söylediğimde.''Omo filmlerde ki gibi '' dedi ve bu sefer kendi telefonunu alarak gitti.Aurası o kadar tanıdıktı ki anlatamam.Sanki lise dönemlerinde ki bir kıza benziyordu.Ne olabilir ki ismi.Hm ilk aklıma geleni söyleyeceğim.Umarım doğru çıkar ve rezil olmam.
-Jiyeon !
Arkasını döndü ve yaklaştı
''Suga''
-Tanıdın mı ?
''pek sayılmaz , ismini telefonundan öğrendim diyebilirim , ......Lisesinde mi okudun ?
-evet
'' O zaman sen o katil çocuksun ! Naeun'u intihar ettiren !''
-Bağırma lütfen öyle bir şey olmadı ben onu intihar ettirmedim bilmediğin şeyler var !
''Anlat o zaman ''
-Anlatamayacağım şeyler Jiyeon
''Bir daha arkadaşımın katiliyle konuşmak istemiyorum''
Şuan o kadar şoka girdim ki (bende bime ) bu olaylar 4 yıl önce olan ve herkesin beni suçladığı bir olaydı.Sevdiğim kişi intihar etti ve benden bilindi.Şimdi bu kız da onun en yakın arkadaşı olmalıydı.Bu kadar tesadüf karşılaşma olmaz.Telefonumun çalması ile kızın gözden kaybolduğunu farkettim .Telefonu açtım arayan namjoon'du.Zaten açmamla koşmam aynı anda oldu.Derse geç kalmıştım.Büyük ihtimalle hoca beni geçirmeyecekti dersten.
BİR SÜRE SONRA
*Geç kalan bir tek ben olduğum için sınıfa girince amfidekilerin hepsi baktılar.O an o kadar yok olmayı istedim ki.Derslere girmeyeli ve sınıfı takmayı uzun süre olmuştu. Amfiden bir yüz.Jiyeon aynı bölüm , aynı okul , aynı sınıf,aynı ders ay çıldırıcam.Kızın rengi attı bile.Çantasını toparladı.Hocadan yalvar yakar izin aldı ve çıktı.Arkasından Namjoon ve ben gitmezsem olmaz diye düşündüm ve bende -''hocam girdiğim için özür dilerim şimdi çıkıyorum''- dedim ve çıktım.Normalde bu kadar yaramaz biri olmazdım.Namjoon Jiyeon'u nereden tanıyordu ? Sevgilisi olsa tanıştırırdı.Ya da tanıştırmazdı , o okulun popülerlerindendi.Tanıştırmaz duyardık...
En iyisi saklanıp onları izlemekti...
Namjoon- Sorun nedir ? Neden o gelince apar topar çıktın ?
Jiyeon ''Sorun şu o bir katil her yerde karşıma çıkmaya başladı Namjoon , bu büyük bir mesele''
Namjoon bir anda bomba gibi patladı ve Jiyeon'un üstüne gidip kızmaya iftira demeye başladı.Bu olayı arkadaşım olduğu için o da biliyordu ve benim ismimim zedelenmesi onunda ,isminin zedelenmesi olacağı için heyheylendi.Ama hiç bir erkek daha doğrusu adam bu durumda ne olursa olsun bir kıza ya da kadına böyle davranıldığında üstüne düşeni yapmalıydı.
Yanlarına gittim ve Namjonun iki kolundanda tuttum.Jiyeon'a sadece koşarak gitmek düştü...
Namjoon - Hani kimseye bahsetmeyecektin ? Bir güzel kıza mı anlattın? Ne teklif etti.
Gibi sorular gelince kusura bakmasın ama yumruğu geçirmek zorunda kaldım hiç susmadı ki anlatayım
^^Namjoon o lise de Naeun'un en yakın arkadaşıydı.Bir şey anlatmadım , keşke ağzını toplasaydın ^^dedim
Namjoon-Topladın ya sen ! Bu sabahta karşılaştığınızı söyledi , eğer amacın onunla bir sevgi bağı oluşturmak ise emin ol kendi adım zedelense bile seni mahvederim-
Diyip oda gitti.Kardeş bunlar nasıl havalı oluyorlar.Şuan Namjoon'.un arada kaldığına eminim ama benim öyle bir derdim asla olmaz.Yani şey umarım olmaz
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EK BÖLÜM
3.şahıs anlatımı
Namjoon her yere baktı ve Jiyeon'u buldu.
Namjoon - Hey Jiyeon onun senden uzak durmasını sağlayacağım lütfen endişilenme
Jiyeon '' Sen okulun en popüler erkeği olarak mı ? Senin ne b*k olduğunu bütün okul biliyor , az önce yaptıklarını bir düşün istersen ? ''
Namjoon-Jiyeon bak lütfen dur . Akşam buluşalım mı 5 te Han Nehri'nin oradaki parkta
Jiyeon yavaş yavaş uzaklaşırken peki kelimesi ağzından çıktı.