suga brother-8

1.4K 36 3
                                    


Hoseok'a bakıyordun utandın çünkü şuan çıplak birşekilde yatıyordun aynı şekilde de Yoongi.Üzerine iyice yorganı çektin.

Hoseok : JİYEON ) Nasıl yaparsın ? Yoongi defolun !!

Birşey demeden seni kaldırmaya çalıştı.

Sen : Lütfen bari üstümüzü giyinelim...

Hoseok : Yaparken bana mı sordunuz ! neyse gidip giyinin.

Yoongi'de kalkmış banyoya yönelmiştiniz.

Yoongi : Boşver onu aşkım  

Sen : Yoongi b-ben korkuyorum Hoseok bunu herkese anlatırsa , niye buranın Hoseok'un evi olduğunu söylemedin ?!

Yoongi  : Kafam karışık , bende korkuyorum hmm şimdi giyinelim ve şuradan çıkalım sonrasını düşünürüz.

Sen : Peki Yoongi.

Diyerek üstünüzü giyinirsiniz.Ve banyodan çıkar , evden de çıkmak için yürürsünüz .O arada Hoseok çıldırmış durumdaydı.

Sen : Hoseok Yoongi benim öz abim değil.

Hoseok : NE FARK EDER JİYEON !

Sen :  bana bağırma HOSEOK , O BENİM KOCAM ! 

Der ve evden çıkarsın Yoongi ise şaşkınca peşinden gelir 

Yoongi  :Bu yalanı gerçeğe dönüştürelim mi ? 

Der ve sende olumlu anlamda başını sallarsın.El ele yürüyerek şu evlilik işlerinin halledildiği yere gidersiniz.Günü alırsınız. Yoongi'ye bakıp gülersin , oda sana güler.

Yoongi : Ben acıktım 

Sen : hayır ben hiç acıkmadım bir şeyler ye o zaman 

Yoongi  :Senin elinden yemek istiyorum 

Sen : Nasıl yapmamı bekliyorsun ? 

Derken başına çok fazla bir ağrı saplanır.Bunun nedeni eski hatıraların geri yerine geliyordur.Aniden bayılman yüzünden o resimler aklından yine uçup gitmişti.

Yoongi'nin ağzından 

Jiyeon'a birşeyler söylerken bir anda yerle bir oldu.Hemen onu yerden kaldırdım ve hastanenin yolunu tuttum.Önemli bir şey olmadığını söylediler.Neden yalan söylüyorlar ki ? Bir şeyi olduğuna emin gibiyim .Jiyeon gözünü açıyordu.Hemen odaya girdim.

Yoongi : İyi hissediyormusun ? Jiyeon.

Sen : Evet evet hadi gidelim buradan.

-Nikah günü -

Bankada ailemizden kalan paraları çektiniz  ve ev  , araba ve gelinlik damatlık felan derken az bir miktar paranız kalmıştı .Yinede o para sizi 4 ay daha idare ederdi.

Gelinliği giydin ve makyaj artistini bekledin

Gelinliği giydin ve makyaj artistini bekledin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SUGA İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin