+suga+

1.3K 41 9
                                    


Merhaba günlük 

Ben geldim yine :) yine mi sen suga dediğini duyabiliyorum maalesef ki evde bir kız olsada onunla konuşamıyorum işim yüzünden

Sabah 8 de gece 11 de geliyorum ve o hep yemekleri yapıyor , çamaşır ve bulaşıkları da yıkıyor.Eve gece geldiğimde uyuyor.Bir kez onu görmek için odasına girmeye çalıştım ama kilitliydi.Her şeyi yapıyor ama onu hiç göremiyorum garip değil mi ? 

Üstelik o benim tanımadığım karım!En kısa zamanda işten izin alacağım ve onunla konuşacağım yüzünü bile bilmediğim adını hiç bilmediğim bir kızla.

Sabah 

Sabah kalktığımda kahvaltı mutfakta ki yemek masasının üstünde duruyordu.Ne ara yapıyordu şaşıyorum , nasıl yetiştiriyordu ki bence o bir kahraman.

Yemeğimi yiyip evden çıktım ve işten eve geldim.Yine geceydi ve ben çok yorgundum.Her zaman olduğu gibi yine yemek yemek için mutfağa gittim , ama masa boştu.Dolaba baktım dolapta da bir şeyler yoktu.Odasına koştum belki bu sefer açıktır diye.Evet o günden beri odasına girmeye çalıştığım doğrudur.İşte kapı açıldı sonunda.Odası çok hoş kokuyordu.Ama içinin öyle olduğunu söyleyemem.Eşyalarını satsak antika değerinde yapardı.Bir de kendi odama baktım.Bu kız varlık içinde yokluk mu yaşıyordu ki ? Aramak için telefonumu çıkardığımda aklıma numarası olmadığı aklıma geldi aaish !

Salona geçtim ve saate baktım bir kaç saat erken gelmişim ya.Belki de bu yüzden o hala gelmemiştir.Televizyonu açtım ve oturdum.Aklım onda kaldı acaba güzel miydi ? Ah güzel olmasa annem ısrar etmezdi değil mi ? 

Kapının çalmasıyla koşarak kapıya gittim.Açtığımda bir genç ve kucağında olan bir kız.Ah onun burada yaşayan olduğunu nereden bileceğim.Kahretsin !

Genç : Suga ? 

Suga  : Benim ?

Genç : Hlen iyi değil , ona iyi bakmıyor musun ya ! Bugün görüştüğümüzde baygınlık geçirdi.Hastanedekiler çok yorulduğunu söyledi.

Kıskandım daha ben onu göremeden bilmediğim karımı elin herifleriyle buluşuyordu.Oyun anlaşılmasın diye rol yaptım ama onun yüzünü yine göremedim.Siyah saçları yüzünü kapatmıştı uyuyordu.Oda olarak benim odama götürdüm ve yatırdım daha sonra gençle bir  kaç sohbet ettim ve uğurladım.Uyandı mı diye bakıcaktım ki yine kapıyı kilitlemiş.Kendi odası olsa neyse de.Yazdığım notu kapının altına bıraktım ve çekildi.Böylece onun uyandığını anladım notta şöyle yazıyordu : 

'' Hlen uyanınca salona gelir misin ? Üzerine dışarıda giyilecek bir şeyler giy gezelim tanışalım''

Kesinlikle zamanı gelmişti.Salona geçtim ve çok beklemeden kapı sesi duydum heyecanlandım.Bu kadar güzel yemek yapan kadın kimdi ki.Saçlarımı düzelttim ve rahat bir şekilde oturmamı düzeltim.Salona geldiğini anladığımda ona bakmak için kafamı kaldırdım.

Şuan ölmeliydim birazdan Suga öldü diye haberler çıkmalıydı.Aman tanrım dedim bu kız bir harika.Görünüşü bile baştan çıkarttı.Sesini duymak için seslendim

*Görüntünüz* Hlen*

Hazırlanmıştı bile bu yüzden ona seslendim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazırlanmıştı bile bu yüzden ona seslendim

Suga : Selam Hlen 

Sen ( Hlen) : selam

Of sese gel be tanrı bu kızı yaratırken kaç kızın güzelliğinden aldı acaba.Ayağa kalktım ve yanına gittim kapıyı göstererek güldüm oda bir tebessüm etti.

Arabaya bindik.Şuan yanımdaydı kanlı canlı.İyi ki teklif etmişim yoksa hiç göremeyecektim.Neden bir aydır bunu denemedim.Baygınlık iyi oldu hazır bahsetmişken sormalıydım

Suga : Hlen baygınlı-

Sözümü kesen o oldu

Sen : Baygınlığım yorgunluktan Suga .Yemeği yap bulaşıkları yıka ben hizmetçi miyim Suga ? İnsan karısına böyle davranmaz ama !

Karısına dedi ? Kocası olarak görebiliyor muydu ? Telefonu çaldı ve konuşmaya başladı.Annemdi bu kişi.Bizi sormuş.Kapatınca bende sormak istediğim soruları sordum

Suga : Hlen neden bir aydır hiç konuşmuyoruz ? 

Sen : Eve geliyor muydun ki.Varlığında yokluğunda bir

Suga : Bu ağır oldu HLEN !! (bağırır)

Arabayı aniden durdurdum.Korkmuş şekilde bana bakıyordu.Elini kemere getirdi ve emniyet kemerini çıkardı.Arabadan ineceğini anladığım için hemen düğmeye bastım ve kilitledim kapıları

Sen : Neresi ağır ki ? Tanımadığın kişilerin lafları ne zaman ağır gelmeye başlamış ? 

Dediğinde kendimi tutamadım maalesef ve dudaklarına yapıştım.İttirdi ama ne yapabilirim dayanamadım...

SUGA İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin