Yazmıyordu.
Artık yeni gelen kızdan hoşlanıyordu.Eski değerim kalmamıştı.
Yıkıldım.Ben yine yıkıldım.Bana baktığı gözleri artık bir başkasına aşıkçasına bakıyordu.Ve dudaklarından bir kelime çıkmasa bile çok şey anlam söylüyordu ;ben seni sevmiyorum artık , umrumda değilsin.
Ve yıkılmıştım , her gece ağlamaktan yorgun düşen bir tek bedenim değildi.Günlerce dinlensem de yorgunluğum , kırgınlığım geçmiyordu.Biliyorum o kız seni sevmiyor Ve sende biliyorsun onun seni sevmediğini ama gidiyorsun ona aynı benim sana yaptığım gibi.
Ama benim şansım var.Sen zaten mükemmelsin ki Yoongi.Zirvedesin.
Seni beğenmez ise yapabileceğin bir şey yok -beğenmiyor zaten- ama benim yapabileceğim çok şey var en azından değiştirebileceğim .
Kilom belki de
Benden ayrıldığında ilk düşündüğüm şey Kilom idi.Şişko imişimdir belki.
onun kadar başarılı değilimdir derslerde.
Önümde bir on beş günlük tatil var Yoongi.
Seni geri kazanmak için ne gerekiyorsa yapacağım Yoongi.
Seni seviyorum Yoongi onca kötülüklerine rağmen sana aşığım Yoongi:)Hedefim en az 10 kilo vermek Yoongi
Vereceğim ve derslerime çok iyi çalışacağım.
O zaman o kızın benim hakkımda konuşabileceği bir şey kalmayacak.
İntikam değil bu Yoongi .
Kendime bir iyilik
Yoongi bizim ruhumuz birdi.
Şimdi ruhumuz yoruldu Ve tutunamadı.sanki bir ipi tutar gibi kaydı ruhlarımızın elleri.
Ayrıldık ama ruhumuz iyileştiğinde bu sefer düğüm atılacak
Biz istesekte asla kopmayacakSelam , saçmalayan bir ben :s
En yakın sürede yeni hikayeler ile karşınızdayım bunu bir geri dönüş şeysi olarak düşünün