Hatırlatma :Aishh arkasını dönmüştü çöp konyenterinin arkasına saklanmıştın.
fakat seni tam görememişti.En azından senin olduğuna emin değildi.Bir taksiye bindi.Elini cebine attın ve biraz para çıkmıştı bu yüzden hemen bir taksi çevirdin ve takip etmesini söyledin
Gittiğiniz yerler Kore'nin tekin olmayan sokaklarındandı.İndi taksiden ve hemen sende inecektin ki kahretsin paran yetmiyordu.Ne yapacaktın bu durumda bütün ceplerine baktın ve anca toplayayım derken Yoongi'yi baya uzaklaşırken yakaladın.İndin ve onu yeniden takip ettin.Ama etmez olaydın gerçekler canını acıtmıştı . Yoongi'nin girdiği bu sokak yiyişen çiftlerle doluydu ve Yoongi'de öyleydi.
(şu Yoongi'yi böyle ortamlara sokmasak olmuyo dgfhj)
Bu sokaktan kaçmak için koşar adımlarla kaçarken bir kol tutmuştu.Çok fazla içki kokuyordu.Çocuk elini omzuna attı ve arkana bakmana izin vermeden bile ilerletti.
-Ben HoSeok hatırladın mı ?
dedi bu eski arkadaşındı.O seni bu sokaktan çıkarmıştı.
+ ne oluyo Hoseok ? neden içtin
- öyle durumlar , hem sen buralara girme
+anlıyorum çıkardığın için sağol
derken Yoongi'ninde geldiğini gördün ve seni görücekti
Sen hemen Hoseoktan ceketi istedin verdi Ve Yoongi yaklaşınca Hoseok'u öpmeye başladın .
Bir kol seni Hoseok'un dudaklarından çekmişti.Bu Yoongi'ydi !!!Üstünde olan Hoseok'un ceketini yere atmış kendininkini vermişti.Hem Yoongi'ninki daha iyiydi.Etek yüzünden açıkta kalan bacaklarını kapatacak kadarda uzundu.Bu düşünceler içerisindeyken acıyan kolunu tuttun ama tuttuğun Yoongi'nin koluydu.Çok sert tutuyordu.
Yine yoldan bir taksi çevirdi.İçine ilk seni attı ve sonrada kendisi bindi. Şöför açıkta kalmış olan bacaklarına bakıyordu.Yoongi bunu görünce adamı sertçe uyardı ve üstünde olan ceket ile bacaklarını örtmende yardımcı oldu.
Daha sonra telefonunu çıkardı ve birşeyler yazdığını görürsün daha sonra senin telefonuna mesaj gelir bakarsın
-Heey sen nasıl birisin ? Elin adamı ile sarmaş dolaş dua et taksici var gerçi oda tekin değil , eve gidince o gece tekrar gerçekleştirecek.Başkasını öptüğünde o dudaklar kirlendi benim temizlemem lazım...