Tae mi Suga mı ? hayal et

2.1K 60 8
                                    


Barda o kadar içmiştin ki artık yürüyemiyordun.Çünkü sevgilin seni aldatmıştı.Bu yüzden onu bir günde olsa unutmak istedin ve içtin.

En sonunda eve gitmek için yürümeye çalıştığında düşecekmişsin gibi ve sallanıyordun.Az daha üzerinde yürüdüğün 10 cm topuklu ayakkabılar sayesinde düşüyordun ki yandaki koldan sıkıcı tutundun daha sonra yüreyecektin ki seni çevirdi o kolun sahibi .Baktığında bu o idi.Kolundan sımsıkı tutuyordu.Bu yüzden ona engel olamıyordun.Burası uçurum kenarıydı.Suga seni o kadar yaklaştırmıştı ki seni aşağıya atıcağını düşünmüştün

suga : Niye ? Niyeeee ben seni aldatmadım ki şu haline bak rezillik.

sen : NE Rezilliği ? asıl senin yaptığın rezillik biz sözlenmiştik , yüzükleri attık ! (ağıyordun)

suga : ben seni aldatmadım. Hem o gece sana ayrıldığımıza dair bir mesaj atmıştım , boşuna bana suç atma ayrıldıktan sonra istediğim kişiyle birlikte olabilirim..

sen : bana mesaj gelmedi ki Kendini kurtarmak için yalan mı söylüyorsun .!!

Diye bağırdığında 

suga : SEN KİMSİN ? KİMSİN SEN DE BEN SANA YALAN SÖYLEYEYİM SEN 

derken Suga seni ittirir ve BOŞLUĞU hissedersin ki Ahh o acıyan sırtın suya yapışmıştı.

Bir dakika yüzemiyordun , hayır gözlerin yavaş yavaş kapanıyordu.

Suga ise sadece bakıyordu oda şoktaydı.

Suga ise sadece bakıyordu oda şoktaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Belinde bir el hissettin , gözlerini açmaya dahi gücün yoktu.Nefes alamıyordun suyun içinde.Yüzünün hizasında olan kırmızı şeylerde neydi ?

Suga 'nın seni çıkarması ile derin derin nefesler alıyordun .Suga ise burnundaki kanı eliyle silmek için elini kaldırdığında Suga'nın elini çektin .

Koskoca denizde ikiniz vardınız.Kıyıya oldukça uzaktasınız ayrıca yüzmeyi de pek iyi bilmiyordun.Arkanı döndün ve ağlamaya başladın zaten sarhoşlukla ne yaptığını da bilmiyordun .Suga'dan yardım istemek için arkanı döndüğünde Suga yoktu .

Yarım yamalak görebiliyor-dun .Çünkü deniz boyunu baya aşmıştı.Boğulurken gördüğün şey Suga'nın kaçmasıydı.

Gözlerini açtığında karşında üvey abin Tae vardı ( üvey olmasa olmaz çünkü bunları şapçam fdfghyu)

TAE : iyi misin ? Hey sana bunu kim yaptı diyorum ? sen intihar edicek kadar aptal bir insan değilsin ? 

Sen : Galiba -ş-şey yaptı şey 

TAE :kim ? söyle kimmm ? 

Sen : Neden bu kadar meraklısın ?  Hatırlayamıyorum ayrıca !

Evet seni bırakıp giden kişinin sadece arkasını hatırlıyor-dun . Beyaz ıslanmış t-şörtü ile gidiyordu Suga.

Taehyung a sarıldın.Hemde çok sıkı.Kafanı çektiğinde Taehyung'un omzundan kırmızı olmuştu tişörtü.Daha sonra burnuna elini götürdüğünde kanıyordu.

Taehyung yere bakan yüzünü avuçlarına alıp kendi gözlerine baktırdı.

Tae : Tişörtüme bulaştığı için sorun yok , ama 

derken o güzel gülümsemesini yaptı

derken o güzel gülümsemesini yaptı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



O sana aşk gibi duygular besliyordu



2.part gelicek 


SUGA İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin