hayal et suga 4

1.5K 47 18
                                    


Yoongi : 

Sabahın ilk saatlerinde kalktığımda belimde bir el hissettim.Baktığımda bu (adın)'dı.Belimde olan ellerinin üstüne elimi koydum.Uzun süre elini okşadım.Sanırım rahatsız oldu, arkasını döndü.Bu sefer ben ellerimi onun beline doladım.

Yazar :

Kalktığında belindeki elleri hissederek hafif sırıttın ve daha sonra kalktın.Aşağı indin ve kahvaltı hazırladın , aklına okulun geldi okulun Busandaydı ve sende Seoulda.Bu yüzden not bırakarak çıktın.

YARIM SAAT SONRA 

İşlerin bitmişti , yani okul işin.Buraya yakın olan bir liseye gidicektin pazartesiye.(bugün cumartesi olsun)

Yoongi 

Kalktığımda yoktu.Aşağı indiğimde masada enfes bir kahvaltı gördüm.Masaya geçtim notu gördüm ve elime aldığında birkaç saate geleceğini söylüyordu.Kapı sesi ile kapıya doğru yürüdüm ve açtım bu oydu.

Yazar : 

sen : niye hala kahvaltını yapmadın ? 

yoongi : yeni kalktım hem sen nereye gittin ki

sen : okul işlerini hallettim.Çabuk yede okul forması bakmaya gidelim..

yoongi : Peki 

Der ve hızlıca yer sende o arada kitap okursun.Yoongi üstünü giyindikten sonra aşağı inmişti.Hemen onun koluna girdin ve evden çıktınız.

Okul forması satan bir yere girmiştiniz.Yoongi okul formasını kendisinin alacağını söyledi .Kabul ettin paran yoktu çünki.

Yoongi mağazada dolaşırken sende kadına okulun adını söyledin ve forma verdi.Formayı alıp kabine girdin

OKUL FORMASI BU OLSUN KABİNDEN BUNLARI GİYEREK ÇIKTIN

OKUL FORMASI BU OLSUN KABİNDEN BUNLARI GİYEREK ÇIKTIN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindikten sonra Yoongi'ye seslendin.

sen :YOOOONGİİİİ.

yoongi : bunu neden denedin ? Yoksaa sende mi o okuldasın ?

sen : ? hangi okulda (.........)'mı ? 

yoongi : evet bu okul forması bizimki

sen : wwooow aynı okulda olucaz ne güzel (der ve şu korelilerin garip baygın bakışlı gülüşlerinden yaparsınn )

yoongi : herneyse hemen değiştirde alalım.

sen : tmm 

Dersin ve kabine girersin.

Yoongiden 

Umarım okulda etrafında erkek olmaz (aadın)'ın.Gerçekten buna dayanamam.Sonunda kabinden çıktı .Kasaya gittim ve aldım formayı.

SUGA İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin