Hayal et suga 3

1.3K 52 18
                                    


Yoongiden

İlacı koyduktan sonra mayışmış olan (adın) 'a ilaç ekledeğim suyu uzattım , nasılda mutlu bakıyordu.Umarım fazla kızmaz...

YAZAR 

Sen Yoongi'den aldığın suyu içmek için eline aldın ve bardaktaki suyu tam içicekken bardak elinden fırlatıldı ? BİR DAKİKA Yoongi niye yaptı ki ? 

Yoongiden

Ona böyle  birşey yapamazdım eminim ki ileride kendi ister bu yüzden içmesine engel oldum kötü biriyim biliyorum.

YAZAR 

Hemen Yoongi'ye ne oluyor diye baktın ? sonra yerde kırılmış olan bardağa baktın birde Yoongiye

sen : dur Yoongi ben toplıyım.Neden yaptın ki ?

Yoongi : elim çarptı

sen : peki git uyu saat ikiye geliyor.

Yoongi : o kadar oldumu ya ? neyse iyi geceler.

Yoonginin ağzından :

Ona kıyamadım işte , belki bugünlerde değil ama ileride olucak gibi aynı evde kalmaya devam edersek bu yüzden ona yeni bir ev bulana kadar soğuk davranacağım ki uzaklaşmalı , daha tam tanımadığım bir kıza aşık oluyorum galiba ben playboy olan Yoongi.Bunları düşünürken salondan gelen çığlık ile merdivenleri üçer beşer kez atlayarak indim.

Yazar

Elini cam kesmişti.Aniden olunca da çığlık atmıştın.Cam iyice elinin içine girmişti.Yoongi'yi gördün ve hiçbirşey olmamış gibi elini sakladın.

Yoongi : Elini mi kestin ?

Sen : Aniiii (hayır ghj) sade-

Yoongi arkana sakladığın elini elleri arasına almış kanayan yere bakarken sana bekle dedi ve kilitli bir odayı açtı.Oradan koşarak geldiğinde elinde cımbız vardı.SENİ koltuğa otturdu ve eline batmış olan camları tek tek almaya başladı.Sen acıdan inlyerek tepki versende takmadı.

Yoongi : Bitti bu kadar çok mırıldanmana gerek yoktu neyse dikkatli ol yatıyorum ben

diyerek giden Yoongi'ye baktın ne yani seni şimdi bu zemin kattaki güvenli olmayan ve soğuk yerde battaniye vermeden mi yatıracaktı , neyse diyerek koltuğa uzandın.Gözlerin kapanırken birden gelen ürperti ile salonda yatmış olduğun koltuktan kalktın çok üşüyordun.

Aklına Yoongi'nin açtığı oda geldi , belkide orada yatmam içindi diyerek odaya girdin.Eşyalar baya uzun süre kullanılmıyor olacaktiki örümcek ağlarıyla kaplanmıştı...

Korkuyordun tek başına salonda zaten ormanda olmaktanda korkuyordun.Yukarı çıktın odasına girdin Yoongi'nin .Mışıl mışıl battaniyenin altında yatıyordu , seni ise soğukta bırakmıştı.

Mışıl mışıl battaniyenin altında yatıyordu , seni ise soğukta bırakmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ona bu şekilde baktın *fotoğraftaki sizsiniz öyle düşünün*

Ve Yoongi'nin beline sarıldın ,  üstüne birşey giymemişti.Banane diyerek onun baklavalarına doğru elini uzatarak arkadan sarıldın ve gözlerini kapadın

(YAZAR ÖLDÜ ) GHJJJJJJJJJGHGGFHFG

SUGA İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin