19 - O.. Neredeydi?

902 113 104
                                    


I. Evren

Jungsook küçük pembe defterinde beliren kırmızı yazıya şaşkınlıkla baktı.

Yazıyı tekrar tekrar okudu.

İçi korkuyla dolduğu anda masanın üzerinde duran telefondan bir bildirim sesi gelmişti. Genç kız mesajın geldiği isme baktı.

Jimin

Tereddüt etmeden mesajı açıp okudu.

'Aşağıdayım :)'

Genç kız seslice yutkundu. Tam da mutlu olmaya başladığını hissetmişti. Neden her şey kötüye gitmek zorundaydı?

Kafasındaki düşünceleri bir kenara bırakıp odasından çıktı.


"Nereye gidiyorsun?"

Jungsook tam evden dışarı çıkacaktı ki duyduğu ses ile irkilmişti. Babası elindeki kahve ve kıstığı gözleri ile mutfak kapısına yaslanmış bir şekilde ona bakmaktaydı.

"B-ben.." Jungsook bir an şaşkınlıkla ne diyeceğini bilememişti. Babası gülümseyip ona doğru yaklaştı "O sarı saçlı çocuk.."

Jungsook sesli bir şekilde yutkundu. Onu görmüş müydü? Babası konuşmaya devam etti.

"Park'ların oğlu, değil mi?"

Jungsook az sonra gelecek cümleyi tahmin edebiliyordu. Sessizce yanıtladı

"E-evet.."

"Çok büyük hayaller kurma prensesim" Jungsook elini yanağına koyan adama baktı "Seni üzen herkesi ben de üzerim, biliyorsun"

Jungkook başını hafifçe salladı. Babasının ne demek istediğini anlamıştı. Jimin'in ailesi onun gibi biriyle beraber olmasına izin vermezdi.

"Ayrıca.." Karizmatik adam yamuk gülümsemesi ile arkasını dönüp uzaklaştı "Ona taş attığı camın senin odan olmadığını söyle lütfen"


"N-nasılsın?"

Jimin içinden küçük bir küfür savurdu. Sesi titriyordu.

Jungsook içindeki endişeyi üzerinden atamıyordu. Yine de yanındakine gülümsedi "İyiyim"

Ortam sessizdi. Jimin kendini gergin hissediyordu. Dün gaza gelip ona hislerini açmıştı. Aslında bir beklentisi olmasa da.. Jungsook onu kabul etmişti. Bunu kesinlikle beklemiyordu. Şimdi ne yapacaktı?

Hadi Jimin, ilk defa bir kızla konuşmuyorsun

Tanrım.. Neden bu kadar gergindi?!

"Jimin.." Jungsook dalgın bakışlarını yanındakine çevirdi "Senden bir şey isteyebilir miyim?"

Jimin yanındakine gülümsedi "T-tabi.."

"Bugünü beraber geçirelim" Jimin'in gülümsemesi genç kızın devam eden sözcükleri ile silinmişti "Son kez beraber olalım"

İşte bu..

Kesinlikle acıtmıştı.


II. Evren

"Senin neyin var böyle?"Jimin yanındakine bir dirsek attı "Beni korkutuyorsun Jungkookah!"

Jungkook ısınma hareketleri yaparken bakışları oldukça ciddiydi. Gülümsemiyordu. Odaklandığı tek şey maçıydı.

İkinci Şans ~ Jungkook ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin