20 - "Beni siz buldunuz Bay Jeon"

952 114 145
                                    


Jungkook yavaşça ayağa kalktı. Yakışıklı genç kuş gibi hafif hissetmekteydi. Başının içindeki basınç azalırken kafa tasında o erkeksi ses yankılandı.

'Hoşgeldin Jungkook'

Yakışıklı genç irkildi. Ses tekrar yankılandı.

'Seçim odasına hoşgeldin'

Jungkook hafif bulanık gözlerinin netleştiğini fark etti. Etrafındaki kapılara bakıp fısıldadı

"Neden buradayım?"

Ses yumuşak bir şekilde yankılandı

'Zaman kavramını kırdınız Bay Jeon'

Jungkook gözlerini kıstı.

Zaman kavramı mı?

Yakışıklı genç aniden bir kapıya doğru çekildiğini hissetti. Güçlü adımlarla yaklaşıp kapı kolunu kavradığı anda kapı yavaşça bulanıklaşmıştı. Jungkook başının hafifçe döndüğünü hissetti. Etrafındaki sarı renk gittikçe netleşiyordu. Batan güneş ışığının doldurduğu bir odadaydı. Önünde duran çift kişilik yatağa baktığında hızla gözleri dolmaya başladı.

Seslice yutkundu.

Yatakta yatan genç kıza ve yanındaki bebeğe baktı

"N-nasıl.." Gencin elleri titremeye başladığında ses odayı doldurmuştu.

'Gelecektesiniz Bay Jeon'

Jungkook aniden geriye çekildiğini hissetti.

Yeniden siyah kapının önündeydi. Boğazındaki düğüm sesli ağlamasına neden oluyordu. Ağzından küçük bir hıçkırık kaçtığında yavaşça arkasını dönüp diğer kapıya yöneldi. Titreyen elleri ile kapıyı açtı.

Ortam loştu. Önünde durduğu parmaklıklara baktı. Neredeydi?

Yavaşça arkasını döndüğünde yerde bağdaş kurmuş oturan kişiye baktı. Yüzü yara ve çiziklerle doluydu. Yerde oturan orta yaşlardaki adam bakışlarını ona çevirdi.

O adam..

'O sizsiniz Bay Jeon'

Jungkook şaşkınlıktan nefes bile alamazken geri dönüp hızlı bir şekilde diğer kapıyı açtı.

Karşısında duran manzarayı gördüğünde gülümseyen yüzünden yaşlar akmaya başlamıştı.

Anne ve babası.. Bir hastane odasındaydı.

Kucaklarında iki bebek ile beraber..

Jungkook yavaşça geri çekilip siyah koridorda yere yığıldı. Ağzından koca bir hıçkırık kaçtığında bağırdı "BUNU BANA NEDEN YAPIYORSUN?!"

Genç içindeki acı ile ağlarken ses yumuşak bir şekilde fısıldadı

'Seçimleriniz Bey Jeon.. Onların nelere sebep olacağını bilemezsiniz. Bir seçim yaparken dikkatli düşünmelisiniz. Eğer o gün babanız hamile olan annenizi hastaneye diğer yoldan getirmeyi seçseydi.. Kardeşiniz de hayatta olurdu. Eğer anneniz o psikologa gittiğinde o asansör bozulmasaydı, Bay Joon ile tanışmayacaktı. Babanız hala hayatta olacaktı'

Ses kısa bir sessizlikten sonra yeniden yankılandı 'Önünüzdeki kapıyı açın. Seçeneklerinizi göreceksiniz'

Jungkook gözyaşlarını silip ayağa kalkmaya çalıştı. Kapıya yaklaştı ve elini uzattı.

Görüntü bulanıklaştığında bir restoranda olduğunu gördü. Her şey çok hızlı ilerliyordu fakat Jungkook tuhaf bir şekilde takip edebiliyordu. Bir adamın ateş ettiğini gördü ve.. kurşunun sandalyede oturan Sobin'in vücuduna isabet edişini.. Ardından sahne geriye sardı. Sobin çatalını düşürmüştü. Adam yeniden ateş ettiğinde kurşun eğilen Sobin'in üzerinden geçip Jungkook'un vücuduna saplanmıştı. Jungkook sol göğsünde ince ve keskin bir acıyla inlediğinde sahne tekrar başa sarmıştı. Sobin çatalını düşürmüştü ve Jungkook da çatalını almak için Sobin ile yere eğilmişti. Kurşun gencin omzunu sıyırıp geçmişti.

İkinci Şans ~ Jungkook ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin