"İlk önce kapıyı bulmamız lazım" Jungsook düşünceli bakışları ile tavana baktı
"BİZİM bulmamız lazım hehe"
Jimin sevimli gülümsemesi ile genç kıza bakarken Jungsook kıstığı gözleri ve sinirli bakışları ile söylendi "Yah! Dünyamızın geleceği söz konusu burada!"
"Evet, evet biliyorum" Jimin genç kızı duymamazlıktan gelerek Jungkook'a döndü "Ne zaman yola çıkıyoruz kardeşim?"
Jungsook kollarını göğsünde birleştirip ofladı "Size ben de geleceğim dedim!"
"HAYIR!" Jungkook ve Jimin aynı anda genç kıza bakıp bağırdıklarında Jungsook dudaklarını büzdü.
"Kapıyı bulmamıza yardım edeceksin, o kadar" Jungkook ciddi bakışları ile genç kıza baktı. Jungsook gözlerini kapatıp derin bir nefes aldıktan sonra tekrar açıp önündeki kalemi eline aldı.
"Sorular ile başlayalım" Genç kız kağıda bir takım şemalar çizmeye başladı "Sen o odadayken.. O adam seni bu dünyaya geri gönderdiği zaman.. Kendini ilk nerede bulmuştun?"
Jungkook hafızasını taradı "Odamda.. Evet, odamdaydım"
"Hmmm" Jungsook düşünceli bakışlarını duvara sabitledi "O kapı odanda olmadığına göre.. Bu açılan kapının seninle bir bağlantısı yok demektir. Başka bir yerde olmalı ama.. Nasıl.."
Genç kızın beyni makine gibi tıkır tıkır çalışırken Jimin ve Jungkook'un yaptığı tek şey parmaklarıyla oynamaktı.
"Üzgünüm ama.." Jungsook bakışlarını yeniden kardeşine çevirdi "O kapıyı bulmamız imkansız.."
Jungkook acı içinde gözlerini kapatıp başını aşağı eğdi "Biliyorum.."
"Bir yol var"
Gençler bakışlarını konuşan sarışın gence çevirdiklerinde Jimin'in yüzündeki ifade ciddi bir hal almıştı. Küçük genç bakışlarını Jungkook'a çevirdi.
"Bir kapı iki yeri birbirine bağlar. Bu dünyadaki yerini bilemiyorsak.." Sarışın genç bakışlarını genç kıza çevirdi "O odaya gidip kapıdan geçersek.. Bizi bu Dünya'ya getirir. Biz de kapının yerini tespit ederi- Ah!"
Jimin son sözlerini söylerken Jungkook gencin kafasını kendine doğru çekip sarıldı "Bu sarı kafanı seviyorum dostum! Harika bir fikir!"
"Evet ama.." Jungsook endişeli bakışları ile uzun boylu olana baktı "Oraya.. Nasıl gideceğiz? Oranın somut bir oda olmadığını biliyoruz. O kapıdan geçmediğimiz sürece oraya gidemeyiz"
"Ama ben gittim?" Jungkook gözlerini kısıp genç kıza baktı.
"Haklısın" Jungsook ayağa kalktı "Bu yüzden bunu sadece sen yapabilirsin"
Odada oluşan kısa süreli sessizlikten sonra Jungkook ve Jimin birbirlerine döndüler.
Jungkook yeniden kendini yalnız bulmuştu.
"Yalnız değilsin"
Uzun boylu genç ona gülümseyen arkadaşına baktı.
Yalnız değildi, değil mi?
"Gözlerini kapat"
"Bunun işe yarayacağına emin misin- Ah!" Jungkook kardeşine söylenirken Jungsook gencin kafasına bir tokat patlatmıştı "Yah! Kapa çeneni ve şu güzel gözlerini yum!"
"Evlenince de böyle olmayacaksın değil mi?" Jimin korku dolu bakışlarla yanındaki genç kıza baktığında Jungsook kulaklarına kadar kızarmıştı "O-odaklanalım.. lütfen.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkinci Şans ~ Jungkook ✅
FanfictionBana verilen en büyük şans.. Bir erkek olmak mı? 17.02.2017