Jungsook yarım saattir banyo kapısına yaslanmış bir şekilde oturmaktaydı. Hala kendine gelebilmiş değildi. Rüyada olduğunu düşünmüştü fakat zaman geçtikçe daha çok kendine geliyordu.
Bu bir rüya değildi.
Nasıl olmuştu?
Ellerinin titremesi iyice geçince ayağı kalkıp tekrar aynanın önüne geldi. Soğuk suyu açıp yüzüne çarptı. Havlu ile yüzünü kurularken çikolata kahvesi gözleri aynadaki yüzünde dolanmaktaydı.
Uzun boylu ve yakışıklıydı.Ellerini göğsüne bastırdı.
Oldukça sıkıydı.
Derin bir nefes alıp banyosundan odasına geçti. Uyandığında fark etmemişti. Pembe ve şeker desenlerle kaplı odası griye boyanmıştı. Kıyafetleri etrafa dağılmıştı. Son model bir bilgisayarı ve birçok elektronik aleti vardı. Parfüm kokulu odası ter kokuyordu. Yürürken ayağına çarpan basket topunu eline alıp gözlerini kıstı.
O.. Bambaşka biri olmuştu.
Yavaşça duvarda gözüne çarpan bir resmi eline alıp gülümsedi. Bu babası ve kendisiydi. Sanırım balık tutmaya gitmişlerdi. Nedense bu hoşuna gitmişti.
Babasının oğlu olmak..
Sadece cinsiyeti değil. Hayatı da değişmişti.
Usulca kapıyı açtı. Koridora çıktı. Her şey normal görünüyordu. Alt kattan tabak sesleri geliyordu. Merdivenden inmeye başladığında duvarları kaplayan resimler yavaşlamasına neden olmuştu. Küçüklük resimleri vardı. Kendisi.. Annesi ve.. Babası..
Fotoğraflar eski görünüyordu. Neden babasının yeni fotoğrafı yoktu?
Babası neredeydi?
Gencin dikkatini bir resim çektiğinde durdu.
Resimde annesinin yanında olan adam.. Sobin'in babası mıydı?
Bir iki basamak daha inip başka bir resimle karşılaştı yakışıklı genç.
Annesi.. Sobin'in babası.. Kendisi ve..
Sobin?
Neler oluyordu?
Kalbi çok hızlı çarpmaya başladı.
Uzun bacaklarıyla bir çırpıda merdivenleri indi. Yemek masasına tabak koyan annesine baktı.
Hala çok güzeldi. Annesi ona bakan oğlunu gördüğünde gülümsedi
"Günaydın Jungkook" Güzel kadın eline bir çubuk alıp gence doğru salladı "Yine kahvaltı etmeyecek misin?"
Genç olduğu yerde kaldı. İsmi.. Jungkook muydu?
"Günaydın"
Jungkook yanından ona bakmadan yüzü yere eğik olarak geçen kıza baktı.
Sobin
"Bugün kardeşini okula sen bırakacaksın unutma"
Kardeş mi?
Jungkook'un ayakları yeniden titremeye başladığında yanında bulunan vitrine yaslandı. Vitrinde duran çerçeveli resim karışık olan beyninde her şeyin daha da netleşmesini sağlamıştı.
Sobin'in babası ve annesi evlenmişti.
Peki.. babası neredeydi?
"Jungkook?" Annesi sandalyesinden Jungkook'a kıstığı gözleri ile bakmaktaydı "Bari bugün tatsızlık yapma. Otur yemeğini ye. Bugün babasın senesi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkinci Şans ~ Jungkook ✅
FanfictionBana verilen en büyük şans.. Bir erkek olmak mı? 17.02.2017