"Kız kaçırdığıma inanamıyorum"
"Kaçırdı'k' demek istedin herhalde.."
Evet.
Konuşan Jimin'di.
Şu an büyük şişme yatakta Sobin ve Jungkook'un ortasında oturan Jimin..
"Yah!" Jungkook gözlerini devirdi "Sen odana gitsene!"
"Hayatta olmaz!" Jimin yanındaki gence bağırırken bir tükürüğü gidip Jungkook'un alnına yapışmıştı "Kızı korumam lazım!"
"Sen neden bahsediyorsun?" Sobin kırpıştırdığı gözleri ile yanındakine baktığında Jimin genç kıza dönüp sevimli bir şekilde sırıttı "Bir şey yok güzelim, hadi sen uyu. Biz biraz konuşacağız"
Sobin şaşkınlıktan kocaman olmuş gözleri ile yanındakine bakarken Jimin seri bir şekilde Jungkook'a döndü "Eee?"
"Nee?"
"Ne zaman evleniyorsunuz?" Jimin'in sorusu ile Jungkook panik halinde yataktan aşağı düşmüştü "Yah! Ne evlenmesi?!"
"Cık cık.." Jimin kıstığı gözleri ile gence baktı "Oynuyor musun sen bu kızla?"
"Yah!" Jungkook gencin kafasına bir tokat indirdi "Zırvalamayı kes ve defol buradağn!"
Jimin karşısındaki sinirden çıldırmış kişiyi gördüğünde poposu ile geri geri yataktan inmişti "Tamam dostum.. Gidiyorum ama.." Jimin küçük parmakları ile ilk önce kendi gözlerini gösterdikten sonra parmaklarını gençlere uzattı "Gözüm üstünüzde!"
Jungkook sinirli nefesler aldıktan sonra sinirli bir şekilde yatağa girdi.
Sobin yanındaki gence baktı. Sanırım..
Cidden kaçmışlardı.
Şimdi ne olacaktı?
Okula gitmesi gerekecekti.
Jungkook'un planına göre iki üç gün sonra pes edecekler ve Sobin'i yurtdışına yollamaktan vazgeçeceklerdi fakat.. Genç kız bundan pek emin değildi..
"Bir şey düşünme"
Sobin arkası ona dönük gencin sesi ile irkildi. Jungkook arkasını dönüp genç kıza kollarını açtı. Sobin bir şey demeden kendisine ait olan yere yerleşmişti bile. Bir sürü endişesi olsa da.. Jungkook'un yanında huzurlu hissediyordu. Bütün gün ağlamaktan kızarmış gözleri yavaşça kendini uykuya bırakırken onu saran genç de gülümseyerek ona katılmıştı.
Jungkook yavaşça gözlerini açtı. Ortam biraz aydınlıktı. Sabah olmak üzereydi. Neden şimdi uyanmıştı?
Üşüyordu.
Yorgun bakışları bir şeyleri yavaşça kestirmeye başladığında gözlerini kıstı.
Bu oda..
Jimin'in odasıydı.
Buraya nasıl gelmişti?
Yavaşça arkasını döndüğünde çıplak omuzlar ile karşılaşmıştı. Gencin sarı saçları yeni doğmaya başlayan güneşin altında kendini belli ediyordu. Beyni düşünmeye başlarken bakışları kendi üzerine kaydı.
Olamaz.
Bu vücut?
Genç kendini aniden yastığa bırakıp gözlerini kapattı.
Jungsook.. Onunla yatmış mıydı? (I. Evren)
Hayır.. Hayır..
İmkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkinci Şans ~ Jungkook ✅
FanfictionBana verilen en büyük şans.. Bir erkek olmak mı? 17.02.2017