Jungkook karşısındaki kişiye bakmadan duramıyordu. Yüzündeki gülümsemeye de engel olamıyordu. Cidden ne yapması gerekiyordu?
Aniden kapı kolunu bırakıp genç kıza yaklaştı ve onu kollarına aldı.
Bu koku..
"Jungsook.."
Genç kız kulağında adını söyleyen genci duyduğunda sırıtmaya başlamıştı.
"Neden geç kaldın?"
Jungkook kollarını genç kızdan çekip gözlerini kıstı "Ne demek istiyorsun?"
Jungsook endişeli bakışları ile gence baktı "Ben geleli bir hafta oldu Jungkook"
Jungkook anlamsız bakışlarını genç kızın üstünde gezdirdi.
Aklına ona verilen görev gelmişti. Görevini tamamlayamadığında kendini birden o tuhaf mekanda bulmuştu. O mekanda.. bir hafta geçirmiş olmalıydı.
Jungsook buraya döndüyse..
Yakışıklı genç şüpheli bakışlarını genç kıza çevirdi "Sen tamamladın, değil mi?"
Jungsook suratındaki hafif gülümseme ile bakışlarını kaçırdı "E-evet.."
"Peki.." Jungkook genç kızın omuzlarına dokundu "Ne yaptın?"
Genç kız hatırlamak istemediği sahne ile gözlerini kapattı. Bir süre öylece durduktan sonra sahte gülümsemesi ile gence baktı "Onu öldürdüm. Yeni bir hayat için bir can.."
Jungkook kanının çekildiğini hissettiğinde sessizce fısıldadı "Kimi?"
Jungsook seslice yutkundu
"Doyun'u"
"Seninle burada buluşmak için.." Genç kız yatağında otururken gülümsedi "Yine olsa yaparım"
Jungkook bir şey söylemedi. İki kardeş öylece başları öne eğik bir şekilde oturmaktaydı.
"Biz çıkıyoruz"
Jungkook kapıyı açıp onlara seslenen kişiye baktığında ani bir hareketle kalkıp kapıya yaklaştı. Orta yaşlardaki adam kendine sarılan gence baktı
"Jungkook.. İyi misin?"
Jungkook dolan gözlerini saklamak için bir süre daha öylece kalmayı seçmişti. Boğuk sesi ile gülümsemeye çalışan genç fısıldadı "Sizi seviyorum"
Uzun boylu genç babasının kollarından ayrılıp yüzünü saklamaya çalışarak banyoya yöneldi. Yine aynı şeyler olmuştu. Kendini bambaşka bir seçenek dünyasında bulmuştu. Bu sefer öncekinden de duygusal hissediyordu. Ağladığında tüm duygular birer birer içini terk etmişti. Dış kapının çaldığını duymuştu. Daha iyi hissettiğinde yüzünü yıkayıp banyodan çıktı ve Jungsook'un odasına yaklaştı. Kapalı kapı kolunu tekrar bastırıp kapıyı açtığında Jungsook'un dudaklarında olan dudakların sahibine baktı
"Lan?!"
Sarı saçlı genç panik halinde gence dönüp kocaman sırıtması ile bağırdı "Merhaba dostum! Görüşmeyeli nasılsın?"
"Ne demek sevgiliyiz?!" Jungkook mutfakta sesini alçaltmaya çalışarak konuştuğunda Jungsook gencin koluna bir yumruk attı "Yah! Hayatıma karışma!" Genç kız bakışlarını gençten kaçırdı "Ayrıca.. Ben buraya gelmeden önce sevgiliymişiz zaten.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkinci Şans ~ Jungkook ✅
FanfictionBana verilen en büyük şans.. Bir erkek olmak mı? 17.02.2017