23 - "Konuşmalıyız efendim"

891 97 212
                                    


Not: Birazcık kötü hisli bir bölüm olabilir. İçiniz sıkılabilir. 'Üzülürüm, etkilenirim' diyorsanız şu an okumayın lütfen.


Jungkook nefes nefese gözlerini açtı. Yorgun genç bir anlığına hareket edemediğini hissetti. Başını hafifçe çevirip saate baktı. Sabahın körüydü. Gözlerini acı ile kapatıp yüzünü elleri arasına aldı.

Islaktı.

Oldukça fazla terlemişti.

Haftalardır kabuslar görmekteydi.

Aslında..

Bunlara kabus demek doğru olmazdı çünkü genç ne gördüğünü anlamıyordu.

Ürkütücü sesler.. Buğulu görüntüler.. Tanımlayamadığı renkler..

Kimi zaman hızlı kimi zaman yavaş hareket eden anlamsız sahneler..

Haftalar geçmesine rağmen hala bazı şeyleri algılayamıyor gibiydi.

Duygularını kontrol etmekte zorluk çekiyordu. İstemeden..

Havayı kontrol edebiliyordu.

Sürekli yağmur yağmasına sebep oluyordu.

Endişelerini içinden atamıyordu.

Bu duruma alışmanın aksine daha da çok geriliyordu.

Yakışıklı genç yavaşça yorganı üstünden attı ve kalkıp banyoya yöneldi. Yüzünü yıkadıktan sonra üzerine bir şeyler giyip odasından çıktı ve yan odanın kapısı tıklattı.

"Gel"

Jungkook kapı kolunu yavaşça açtığında genç kızın camın önünde dışarıyı seyrettiğini gördü.

Jungsook uzun olana gülümseyip söylendi "Yine kabus mu gördün?"

Jungkook bir şey demeden kapıyı kapatıp genç kızın yanına geldi. O da pencereden dışarıyı seyretmeye başladı. Hava güneşliydi. Genç gözlerini havaya kaldırdığında kulaklarında hafif bir rüzgar sesi duymuştu. Gökyüzü kararmaya başlamıştı.

"Yapma"

Jungkook irkilerek genç kıza döndü. Bakışları oldukça endişeliydi.

"Ne?"

Jungsook sesli bir şekilde yutkundu "Bununla baş edebilirsin. Sadece kontrol etmeye çalış"

Jungkook yutkunarak tekrar havaya baktı. Siyah bulutlar yavaşça kaybolmaya başlamışlardı. Uzun boylu genç suratındaki acı ifade ile gözlerini kapattığında omzunda bir el hissetti

"Yapabilirsin" Jungsook kardeşine ışıldayan gözlerle fısıldadı "Duygularını kontrol etmeye çalış"

Jungkook bakışlarını yanındakine çevirip kısa bir süreliğine ona gülümseyerek güç veren kardeşine baktı ve gülümsedi "Teşekkür ederim"

Uzun boylu genç yüzündeki gülümseme ile başını pencereye çevirdi.

"Bunlar neden oluyor?" Jungsook bakışları hala dışarıdayken fısıldadı "Orada.. sana neler oldu?"

Jungkook bakışları hala dışarıdayken seslice yutkundu. Genç kızın bahsettiği şey kendini bulduğu kapılarla dolu odaydı.

Seçim odası.

Orada olanları kimseye anlatmamıştı. Anlatmasının bir faydası olmayacağı da kesindi. Her şey normale dönmüş gibiyken kendini oldukça tuhaf hissediyordu. Bazen bu hisse alışsa da bazen çıldıracakmış gibi hissediyordu.

İkinci Şans ~ Jungkook ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin