6 - "Neden benden kaçıyorsun?"

1.6K 156 268
                                    


"Konuşmamız lazım.. Jungsook"


Jungkook yatağında oturan genç kıza baktı. Perçemleri terden ıslanmış ve alnına yapışmıştı. 

"Bir şey söylemeyecek misin?" Sessizliği bölen Jungkook olmuştu. Sobin biraz yorgun görünüyordu. 

Genç kız bakışlarını yanındakine çevirdi

"Jungsook.." Sobin gözleri dolarken sesli bir şekilde yutkundu  "O sensin dimi?"

Jungkook karşısındakine baktı. Nasıl öğrenmiş olabilirdi?

"Sen.." Yakışıklı genç ne demesi gerektiğini bilemiyordu "Nasıl?"

"Her şey bir rüya gibiydi"  Sobin derin bir nefes alıp gözlerini kapattı "Hatırlıyorum. Jungsook ile yaşadığımız şeyleri hatırlıyorum. Seninle yaşadığım şeyleri de hatırlıyorum"

"Olamaz.." Jungkook'un gözleri kocaman olmuştu "Az önce.. seni o evrenden buraya çektim.. değil mi?"

"Sanırım" Sobin tam olarak ne diyeceğini bilemiyordu fakat Jungkook onu anlayan biri olduğu için oldukça heyecanlanmıştı. Heyecanlı bir şekilde genç kızın ellerini tuttu "Geri dönmeliyiz Sobin. Ben.. buraya.." Jungkook bakışlarını başka bir yöne çevirdi "Alışamadım"

Sobin'in aklı hala karışıktı. Gence baktı. Onun da gözleri dolmuştu.

"Nasıl yapacağız?"

Jungkook başını öne eğdi "Jungsook yaşam isteğini yitirmişti. Jungkook ise yaşam isteğiyle dolmuştu. Bilmiyorum. Belki de bir amacı vardı. Bir planı. Bunun ne olduğunu bilmiyorum ama.. Birden kendimi onun evreninde buldum"

"O zaman.." Sobin gence gözlerini kısarak baktı "Jungsook'un yaşama bağlanmasını sağlamak yerine başka bir şey denesek?"

Yakışıklı genç gözlerini kıstı "Nasıl?"

Genç kız fısıldadı "Jungkook'u amacına ulaştırırsak.. Artık bir amacı kalmazsa.. Jungsook'un vücuduna geri dönebilirsin"

Jungkook bir süre genç kıza aval aval baktıktan sonra sırıttı 

"Seni özlemişim Sobin-ah.."



"Günaydın" Jungkook annesinin alnına bir öpücük kondurduktan sonra sandalyesine oturdu. Sobin'in babası -adının Joon olduğunu öğrenmişti- gence kıstığı gözleri ile baktı. Çok fazla muhabbetleri olmadığı kesindi. 

"Bugün biraz geç kalabilirim" Jungkook yemeğini yerken başı öne eğik bir şekilde konuştu.

"Neden?" 

Jungkook annesine gülümsedi "Basket maçı için antrenmanım var"

"Ben de  izlemeye gideceğim" Sobin de babasına dönük bir şekilde konuştu "Dönüşte Jungkook ile dönerim"

"Hadi geç kalacağız" Jungkook yanındaki genç kızın saçlarını karıştırdıktan sonra ışık hızı ile evden çıkmıştı.

Masada oturan çift ise biraz önce olanları sindirmeye çalışmaktaydı.



"Nereye gidiyoruz?"

"Üniversiteye" Jungkook oldukça hızlı yürümekteydi "O hoca ile yeniden konuşmamız lazım. Sana olanları da anlatmalıyım"

İkinci Şans ~ Jungkook ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin