9.BÖLÜM" BAYAN YUMRUK"

89 129 15
                                    

Lütfen Oy verip Yorum yapınız ..

Medya:Emre ve Tuna

"Bir şehir gibi ol ..
Mesela İstanbul gibi..
De ki ; Boğazım kuruyuncaya kadar seveceğim seni..."

Öptü ... Öptü... Öptü.. Sizi değil , beni beni. Zoom yapın lütfen ...

Elimde duran bardakla tahminen on dakikadır ayakta öylece duruyordum. Kendime geldiğimde yüzümün yandığını hissettim. Burası neden bu kadar sıcak olmuştu ki birden. Elimdeki bardağa direk su koyup dikledim. Hala içim yanıyordu . Hemen koşar adımlarla odama geçip kapıyı kitledim . Camı açıp yatağıma yüz üstü attım kendimi. Nasıl oldu bu .. nasıl öpebildi beni ?! Birde belimden öptü ... Aman Allahım şimdi delireceğim..

Tuna'nın Ağzından ;

Siktir ?! Az önce ne yaptım lan ben . Bu gerçekten çok kontrolsüz bir şeydi . Birde kızı mutfakta bırakıp direk odama geçtim . Ah aptal kafam . Kız seni eve tedavi için getirsin sen git onun belinden öp . Erkek hormanlarıma sıçayım. Yanlış zaman , yanlış kişi. Ama o gamzesi gerçekten efsane birşeydi. Kendimi durduramadım. Lanet olsun.. kafamı dağıtmak için Emre malını arayayım . Pezevenk şimdi saçma sapan konuşur , en azından bir nebzede olsa kafam rahatlar

Sara'nın Ağzından Devam ;

Sanırım bir saatten beri uyuyordum. Cemre'nin o cırtlak sesi beni o güzel uykumdan uyandırmıştı. Cemre ;

"İkinizde nereye gittiniz , Salonda neden bıraktınız beni , birde kapılarınızı kitlemişsiniz "

Cemre söylenmeye devam ederken yatağımda doğruldum. Demekki Tuna ' da odasındaydı. Bence o odasından bir iki gün hiç çıkmasın. Salak çocuk . Düşündükçe daha çok sinirleniyorum. Ayağa kalkıp banyoma doğru ilerledim . Saçım dağılmıştı. Direk elimi yüzümü yıkayıp ayıldıktan sonra , saçımı topladım. Kapıyı açtığımda çaprazımda duran Tuna'yı gördüm . Cemre'nin kolunu tutmuş , ona bağırıyordu . Kaşlarını çatmış , yüzü beş karıştı . Tuna ;

"Bak Cemre , senin o sesine tahammül edemiyorum , ya susar paşa paşa oturursun , ya da büyük bir keyifle o çeneni kapatırım " diyip Cemre'nin kolunu savururcasına bıraktı .

Cemre'nin gözünde gördüğüm tek şey korkuydu. Bu zamana kadar Tuna 'ya yavşayan kız şimdi ise ondan korkuyordu. Ne ironi ama.. Cemreyi böyle görmek beni az da olsa mutlu etmişti. Suratımdaki sırıtmama engel olamadım. Kafamı Cemreden çekip Tuna' ya baktığımda oda bana bakıyordu. Gözlerine baktığımda kafasını iki yana sallamıştı. Tek kaşımı kaldırıp ona bakmaya devam ettim. O tekrar bana baktığında artık suratımda ki ifade nasılsa odasına girip kapıyı sertçe kapattı . Cemre ise kollarını ovuşturup bana sinirle bakmaya başlamıştı .

"Herşeyin suçlusu sensin "

" Ya Öylemi Cemre , ben mi dedim Tuna'ya git Cemreye bağır diye . Akşam Akşam germe beni , yoksa fena halde bende seni gererim"

"Bu ne be ,hep tehdit ! Ne haliniz varsa görün ! " diyip ona verdiğim odaya doğru ilerlemeye başlamıştı .

Uzun bir of çektikten sonra merdivenlerden aşağıya indim. karnım fazlasıyla açıkmıştı . Buzdolabın kapağını açıp baktığımda , yemek yapacak kadar malzeme olmadığını gördüm. Hem canımda sıkkındı , yapasım da yoktu . En iyisi dışardan sipariş etmekti. Pizza mı yoksa hamburger mi diye düşünürken Tunayı salona geçerken gördüm. Oda açtır düşüncesiyle salona geçtim .

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin