Medya : Tuna Yaldızlı
Lütfen oy verip , yorum yapınız ..Karşımdaki adam ne kadar uzun boylu , iri yapılı ve kaslı olsada , kazanacağımı düşünüyorum , bir ihtimal ...
Tuna Yaldızlı benim için iyi bir rakip çıkarmıştı . Tuna'nın kendisine ve adamına olan güveni beni daha çok hırslandırıyordu. Kafamı Tuna'dan çekip rakibime baktım . Şişeden suyumu içip saçımı da at kuyruğu yaptım . Rakibimle ben ikimizde ellerimizi sarmıştık . İşte beklediğim o zil sesi. Dövüş başlamıştı ...İlk adımı rakibimden bekledim. Karşımdaki rakibim bir iki adım attı , bende bir iki adım attım . Onun bana hamle yapmasını bekliyordum ki onu kendi tuzağıma düşüreyim. Karşımdaki benim kafama doğru yumruk atınca , kafamı sağa doğru çevirip yumruğun boşluğa gelmesini sağladım. Bende sol elimi kaldırıp , sağ elimle karnına doğru yumruk attım. Adam karşımda iki büklüm olmuştu ama bunun pek etkisi olduğu söylenemezdi.
Adam birden üstüme doğru hızla gelip , benim kolumdan tutup sağa doğru fırlattı. Taraftarların "Ooo hadi Sara , göster kendini , kalk ayağa " diye bağırışlarını duyuyordum. Hemen ayağa kalktım ve rakibimin bacağından tutup iplere doğru fırlattım . Bende o iplere çıkıp rakibimin sırtına doğru atladım. Kolunu tutup ters çevirip adamı yere serdim. Üstüne çıkıp suratına arka arkaya üç kez yumruk geçirdim. Derin bir nefes alıp son kez yumruk atacakken , adam ağzındaki kanı tükürüp bana "seni sürtük , kalk üstümden " diye bağırmasıyla elim havada kaldı. Salonda bi anda sessizlik oluştu. Beni tanıyanlar bilirki benimle alakası olmayan ve bana yakışmayan lakapları , pis kelimeleri hiç sevmem. Ve bu laflar beni oldukça gerer. Bi anlık sinirle adamın yüzünü dağıtmaya başladım , kendimden geçmiştim. Birinin bize doğru koştuğunu duydum. Bir ayak sesi ve beni adamdan uzaklaştıran bir el..
"Sara dur , kendine gel ! Adamı öldüreceksin "
Tunanın sesiyle kendime geldim. Ona yorgun ve sinirli gözlerle bakmaya başladım. Tuna ;
"Tamam , sakinleş. Sen kazandın , bu iddiayı sen kazandın " dedi.
Onu kenara itip soyunma odasına doğru ilerledim. Su şişesini kafama doğru dikip Tuna ya bakmadan
"Burada bekle " dedin soğuk bir sesle.Soyunma odasına geçip üstümü değiştirdikten sonra Tuna 'nın yanına gittim. Gerçekten yorulmuştum. Vücudumun daha böyle yarışlara hazır olmadığını fark ettim. Buraya daha sık gelmeyi aklımın bir kenarına yazdım.
Soyunma odasından çıkınca Tuna yı kapının kenarında sigara içerken gördüm ama bu bildiğimiz sigaralardan değildi , normal olmadığı kokusundan belliydi. Sigarayı içine çekişi , sonra üfleyişi ... Kendisini öldürmek için yaptığı bu çaba ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Novela Juvenil08.02.2017 Bir insan umutlarını ve hayallerini kaybettiği gün ölmüştür. Umutlarını ve hayallerini kimsenin çalmasına müsaade etme. Hayat bazen ummadığın , bazen bitti dediğin yerde başlar. Hüzünler mutluluk, her yıkılış yeniden doğmak için fırsattı...