•3.BÖLÜM "Bar"

187 216 35
                                    

Medya: Sara ve Tuna

Lütfen oy veriniz ^^ Keyifli okumalar ~
Zaman bir yavaş , bir hızlı akıyordu . Benim için Tuna Yaldızlı'yı aramak bir hâyâl olmuştu . Onun hastaneden gidişi , kayboluşu tam 3 gündü. Dolu Dolu 3 gün.. Aslında merak etmemin sebebini onu iyileştirmek için olduğunu düşünüyorum . Ama artık ortada ne Tuna var ne de iyileştirmek kelimesi...

Şimdi ise yatağımda ölü bir beden gibi uzanıyorum . Ne bacağımı kıpırtadasım var nede kolumu . Bugünlük işimi Psikolog Rida Karaman'a verdim. Ne zaman uykuyu düşünsem , bir aksilik olur zaten , yine telefon sesim bu uykuyla olan güzel düşüncelerimi bölmüştü. Cem Akan arıyor...

"Alo , Efendim Cem ?"

"Alo , Sara uzun zaman oldu görüşmeyeli . Kaçtır ringlere katılmıyorsun . Bu durumu konuşmalıyız . Bugün saat on iki 'de Ateş barda , ne dersin ?"

Aslında , kaçtır ringlere katılmadığım doğruydu . Bedenim paslanmıştı . Tekrar sahalara dönmek benim için hem fiziksel hemde ruhsal olarak iyi gelirdi.

"Tamam Cem , on iki 'de gorusuruz ." deyip telefonu kapattım .

Saat daha sekiz di . Bara daha erken giderim , kafa dağıtırım düşüncesiyle o mis kokulu yatağımdan kalkıp duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra barda giyeceğim kıyafetleri hazırladım . Siyah kot renk pantolon , siyah tişört , siyah kapşonlu hırka ..
Kıyafetlerimi giydikten sonra acıktığımı hissedip , mutfağa girdim. Hemen çorbayı ısıtıp bir kase çorba içtim . Saat on buçuğa geliyordu . Sigara paketimi , telefonumu ve bir miktar para alarak evden çıktım . Her zamanki gibi taksi yerine kendi arabamı tercih ettim .

Araba yolculuklarını severim. Hani her ev hanımı dusunur ya ev mi alsak yoksa arabamı diye , ben bir iş kadını olsam da her turlu araba derim.. Yine gaza hızlı bir şekilde bastım.. Sonuçta yarım saat sonra ateş bara varabildim.
Barın içine girdiğimde normalden daha kalabalıktı umarım saat ilerledikçe insan sayısı azalıdı.
Barmenin yanına gidip "bana bir viski" dedim . Barmen viskiyi verince gözüme bir yer kestirdim oraya doğru ilerlemeye başladım . Her bir yudumda , gözüme geçmisim geliyordu. Uzun bir süre gözümü kapattığımı hissettim. Bir anda bir kol elimde viski bardağına çarpıp , viskinin üstüme doğru dökülmesine neden oldu .

"Ne halt ediyorsun sen !"

"Hey dostum, burası bir bar olur öyle şeyler "dedi kısa etekli suratında badana boya olan kız , yanında arkadaşları vardı hepsi bize bakıyordu .

"Sen o eline ve kolunda sahip çıkmadıkça , burada olur zaten böyle şeyler "

" Hadi ya öylemi , çıkmıyorum elime koluma sahip , ne yapacaksın ha " deyip omzuma vurdu.

İşte şimdi gerçekten canımı sıkmıştı ve epey gerilmiştim. Pic smile yapıp kızın karnına tekme savurdum , oda arkadaşlarına doğru savruldu.

Ayağa kalkıp bana vurmak isteyince kolunu ters bir şekilde çevirip yere fırlattım. Kız yerde acı içinde kıvranırken , kızın arkadaşı arkadan saçlarıma yapıştı ,bende ayağımla arkadan ona vurdum .

 Kız yerde acı içinde kıvranırken , kızın arkadaşı arkadan saçlarıma yapıştı ,bende ayağımla arkadan ona vurdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin