17.BÖLÜM 'Hasta'

74 23 32
                                    

Medya: TUNA 😻
Aralarda yorum yapmayı unutmayınız 💞

♡♡♡İYİ OKUMALAR ♡♡♡

"Sinirliyken çok seksi oluyorsun "

Ben gözlerimi portletmis ona bakarken yüzlerimiz çok yakındı . Tam o sırada arkadan bir araba kornaya basınca yerimde zıpladım. Tuna ise geri çekilmişti.

Arabanın dikiz aynasından arkaya baktığımda , arabada kornaya basanın Mısra olduğunu gördüm . Onun burada ne işi vardı ?.

Derin bir nefes alıp kendimi geri çektim. Mısrada arabasını yanımıza sürüp camı açtı. Bizim cam zaten açıktı.

"Balodan çıktım. Geçerken arabanızı görünce selam vermek istedim. Sara da kötü görünüyordu"

"Yoo gayet iyiyim " cevabımla bozulmuş gibi oldu ama yüzünü düşürmeden sevimli sevimli gülerek "peki o zaman ben eve gideyim iyi geceler "

"İyi geceler"

Tuna arabayı evin önüne çektiğinde kapımı açıp indim. Yol boyunca hiç konuşmamıştık. Yanıma gelip belimden tuttu ve kapının önüne doğru yürümeye başladık. Ama kapının önünde gördüğüm kocaman mavi gül demetiyle duraksadım ben duraksayınca etrafına bakınan Tunada duraksadı ve bana baktı. Sonradan benim baktığım yere baktı ve gülleri görünce kaşları çatıldı . Hızlı adımlarla kapının önüne yürüdü . Bende arkasından yürüdüm. Güllleri alıp içinde kağıt aradı ve bulunca sesli şekilde okumaya başladı.

 Güllleri alıp içinde kağıt aradı ve bulunca sesli şekilde okumaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Mavi güller sizi ifade ediyor GİZEMLİ ve İMKANSIZ. Baştan çıkarıcı bir güzelliğiniz ve gizeminiz var, imkansız gibi birisiniz . Ama imkansızlar beni durdurmaz mavi gülüm . ~Uğur KURUL

Tuna okumayı bitirdikten sonra sinirle kağıdı buruşturdu ve yere attı. Çiçeğide yere atıp ayağıyla tek tek ezdi. "Senin gizemine imkansızlığına sıçim. Sen ne cürretle Saraya çiçek yollarsın lan" sinirle duvara yumruğunu geçirdi Tuna. Şok içersinde ona baktım. Böyle bir tepki beklemiyordum, hele duvara yumruk atmasını!

"Tuna!! Sakin ol ya. Adam burda değil. Ve sen elini nasıl duvara vurursun." Hızla eline uzanmaya çalıştım ama o yumruk yaparak geri çekti.

"O adam kim?. Ne cesaretle sana siktiğimin çiçeğini yolluyor. Evin adresini nasıl buldu!" Sorduğu soruların cevaplarınıda bende bilmiyordum. Ama sokakta tartışmak istemediğim için kapıyı açıp eve girdim. Oda arkamdan girdi ve kapıyı kapattı.

"Uğur Bey hastam. Ama evimin adresini nerden buldu bilmiyorum. Hastaneden alamaz bunlar gizli" saçlarını karıştırıp bana yaklaştı.

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin