19.BÖLÜM "Sorgulama"

53 16 3
                                    

Merhaba arkadaşlar, uzun zaman oldu yazmayalı . Arkadaşımla beraber kitabı tekrardan yazma kararı aldık. Keyifli okumalar dileriz. Oy ve yorum yapmayı unutmayınız . 😄

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

Önceki bölümden ♡♡
" Sana ona dokunmamani söylemiştim Mert , onca yaptıklarımdan sonra hala ona nasıl dokunursun "

Buz gibi ses , tanıdığım ses . Arkami dönmemle Tuna'nin sert bakışlarıyla karşılaştım .
Tuna kimdi , tanıdığım Tuna nereye gitmişti ?
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

"Tu...na ,Tuna ,Tuna ... Burada ne işin var ,neden böyle konuşuyorsun" dedim Tunaya bakarak. Içimde tuttuğum nefesi sonunda bırakmıştım. Bir türlü algılayamıyordum. Hayır olamazdı böyle şeyin olması imkansızdı.

Tuna bir adım daha atmıştı. Mert'i kolundan tutup arkama geçmesini sağladım . Bu yaptığım hareket Tuna'yı sinirlendirmiş olmalı ki kafasını yana yatırıp gülmeye başladı . Elini saçına geçirip kafasını saga sola çevirdi. Yaptıgı bu hareket de beni oldukça ürkütmeye başlamıştı . Gecenin bir yarısı Tuna'nın tanımadığım  bir karakteri ile karşı karşıyaydım. Bir psikolog olarak mı düşünmeliydim yoksa yakını olarak mı? Bilemiyordum. Şuan kurtarmam gereken Mert miydi yoksa Tuna mıydı? Derin bir nefes aldım gözlerimi kapattım ve bu sefer aklım yerine kalbimin sesini dinledim.
Gözlerimi açtığımda Tuna'nın daha cok yaklaştığını gördüm. Her attığı bir adımda derin nefes alıyor , bekliyor ve yine bir adım atıyordu . Kendisiyle çelişkide gibiydi.

Kalbimin sesini dinlemeye karar vermiştim ve şimdi ise bunu uygulamaya geçirmem lazımdı.
Sağ elim arkada Mert'in kolundaydı . Yavaşça elimi Mertten çektim ve yüzümü Mert'e döndüm. Mert'e buruk bir gülümseme yolladıktan sonra tekrar Tunaya döndüm . Bu sefer Tuna yerine ben bir adım attım , bir adım bir adım daha derken Tunayla aramızda sadece 1 adımlık mesafe bıraktım . Yüzüne bakıyordum,gözlerine bakıyordum, o da aynı şekilde bana bakıyordu . Sanki neden bunu yaptığını ıkimizde sorguluyormus gibiydik . Ben onun yüzüne bakıp neden böyle birşey yaptığını sorgularken o da benim yüzüme bakıyordu ama neyi sorguladığını bilmiyordum , bilemiyordum....

Yavaşça Tuna'nın elini tutup  silahı aldım ve kenara fırlattım. Tuna hipnoz olmuş gibi hala daha yüzüme bakıyordu. Kırgın,mutsuz ,sinirli? Anlayamıyordum.
Aramızda olan bir adımlık mesafeyi de kapatıp yüzünü avuçladım gözlerinin gözlerime değmesini istiyordum , şuan konuşacak bir kelime bulamadığım için herşeyi gözlerimle anlatmak istiyordum.
"Ben senin yanındayım Tuna,ben senin yanındayım "

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin