[0]Prolog

2.9K 109 9
                                    

Internet to dziwne miejsce.
Nikt do końca nie zna jego zawartości.
Znajomości związane przez internet mogą zakończyć się albo klęską albo czymś wyjątkowym...
Jak będzie w tym przypadku?
Hermiona i Draco skończyli Hogwart. Oboje mają pracę, mieszkanie i przyjaciół. Ale szukają miłości.
Wchodzą więc na specjalny czat dla czarodziejów -MagicChat.
I zaczynają ze sobą pisać.
Używają jednak swoich internetowych ników i nie wiedzą z kim tak naprawdę rozmawiają..
I tak właśnie zaczyna się ta historia...
Zawiła,zwariowana, szalona, dziwna,zaskakująca a przede wszystkim inna niż wszystkie...
Czy zakończy się szczęśliwie?
Jak się potoczy?
O tym zadecyduje życie no i trochę ja haha.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Witam wszystkich w nowym Dramione.
Mam nadzieję ,że już nie jesteście smutni po zakończeniu starego.
Ogólnie chciałabym powiedzieć ,że przepraszam za ewentualne błędy, których raczej nie ma ale tak na wszelki wypadek.
Dodatkowo chce wspomnieć ,że:

Ogólnie to wiem(od niedawna) że istnieje opowiadanie o podobnym ,,zamyśle" i nazywa się bodajże WizardChat ale dowiedziałam się o nim niedawno a poza tym moje będzie kompletnie inne.
Mówię żeby nie było że nie mam pomysłów i tylko ściągam czy coś.

I to chyba tyle informacji 😊
Mam nadzieję ,że to opowiadanie się wam spodoba i ,że będziecie komentować rozdziały.
Pozdrawiam pierwszy raz w tym opowiadaniu.

Dramione-MagicChatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz