Rozdział 1

1.2K 76 6
                                    

Sara POV
Po godzinie usłyszałam pukanie do drzwi. Pobiegłam jak najszybciej na dół i je otworzyłam. Tak jak myślałam- zobaczyłam swoją najlepszą przyjaciółkę, która miała przyjechać tylko na jedną noc, a wzięła tyle rzeczy, jakby miała zostać u mnie przynajmniej na tydzień.
-Cześć Sarcia!!!

Po chwili ocknęłam się  i uświadomiłam sobie że nie wpuściłam Natalki do domu.
-Ziemia do Sary!!!!- machnęła mi ręką przed oczami po odłożeniu swoich rzeczy.
-Przepraszam cię. Nie myślałam że weźmiesz tyle rzeczy...

-Ona tylko przewróciła oczami i weszła do domu skacząc po schodach aby wejść do mojego pokoju. Ja wzięłam tylko zrobione wcześniej gofry i poszłam w jej ślady. Gadałyśmy do 20. W końcu zaproponowałam aby obejrzeć jakiś horror. Uwielbiam je. Zobaczyłam zniesmaczenie Natalii. Zaproponowała żebyśmy obejrzały jakiś romans. Westchnęłam. Poszłyśmy na układ że najpierw zobaczymy te romansidło, a potem udamy się w mrożące krew w żyłach klimaty. Najpierw leciał 'Zmierzch' oglądałyśmy go chyba poraz setny od początku naszej znajomości. W końcu przyszła pora na film grozy. Uznałam, że 'The ring' odpada po to strata czasu, bo nie ma tam nic strasznego. Zdecydowałam się na 'The Boy'. Nata prawie sikała ze strachu, ja natomiast uważnie oglądałam. Gdy ona piszczała ja tylko przewracałam oczami. Po skończonych filmach rozmawiałyśmy  jeszcze do około  4 nad ranem. Uznałyśmy, że czas iść spać.

Natalia POV

Gdy skończyłyśmy rozmawiać przyszedł czas na oglądanie filmów. Bałam się tego trochę bo Sara kocha horrory. Ja wolę jednak dramaty i romanse. Moja przyjaciółka zobaczyła moje zniesmaczenie i zgodziła się w końcu, aby po raz setny obejżeć ze mną 'Zmierzch'. Na horrorze bardzo się bałam. Usłyszałam także stłumione pukanie do okna. Nie chciałam o tym mówić Sarze, bo by się na 100% nie przejęła. Zignorowałam to. Bałam się jak diabli. Usłyszałam to pukanie po raz kolejny. Już miałam powiedzieć jej o tym, ale gdy się odwróciłam w stronę okna, ujrzałam chłopaka w białej bluzie i wystającymi z kaptura kruczoczarnymi włosami. Jęknęłam. Zaczął coś pisać na oknie. Zmrużyłam tylko oczy, żeby lepiej zobaczyć napis. Wtedy wiedziałam, że coś złego się wydarzy, jednak nie mówiłam o tym Sarze. Nie uwierzyłaby mi.

___________________________I Polsat!!! Mam nadzieję, że się podobało.😁
Zapraszam do swojego pudełka! Mam jeszcze tam dużo miejsca!🤗
Papatki!!!!
Mrs_Daarknesss

Zawsze będę cię kochać |Jeff The Killer|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz