Na hraně

882 50 0
                                    

Celý další týden trvalo Christin a Siriusovi než se naučili dělat opravdovou vodní kouli, aby jim hned nezmizela. Christin se dokonce povedla i změna velikosti, Sirius se jí, ale velice dobře vyrovnával. Christin také zjišťovala, že se Siriusem je vlastně velká sranda, mohli by být opravdu dobrými přáteli. Jenže tu byla ta přitažlivost, cítila jak se mu líbí a doufala, že nepoznal jak moc se líbí on jí. Zatím se však zdálo, že si toho nevšiml, protože se choval opravdu jen jako kamarád.

Sobotní dopoledne Christiane trávila opět se Severusem a odpoledne se pak měla sejít se Siriusem. Ven nešli, napadl první letošní sníh a na ten Christin momentálně neměla náladu. Seděli se Severusem u krbu v křeslech vedle sebe. Společenská místnost byla poloprázdná, většina studentů byla venku a nadšeně si užívala tu sněhovou nadílku. Christin zvedla hlavu od úkolu z Kouzelných formulí.

„Seve, doufám, že neuvažuješ, že se k tomu mocnému pánovi přidáš?"

Severus se na ní podíval se zdviženým obočím, celý týden spolu o tom nemluvili. Rychle se rozhlédl a šeptem odpověděl: „Nevím... možná... proč se ptáš teď?"

Christin také ztišila hlas. „Čím déle nad tím uvažuji tím víc mi to připadá jako následovník Grindewalda. Za něj to muselo být hrozné a tohle rozhodně nebudeme podporovat."

„A o co jiného šlo Salazaru Zmijozelovi?" Ušklíbl se Severus.

„Seve to nemyslíš vážně, vždyť už tu dlouhá léta nestudují jen čistokrevní kouzelníci." Rozzlobila se Christin a mírně zvýšila hlas.

„Chris laskavě se uklidni a nekřič tolik!" Mírnil její rozhořčení tichým hlasem. „To je sice pravda, ale nebylo by dobré, aby tomu zase tak bylo?"

„Jak tohle můžeš říct? V tom případě bys tu totiž nebyl ani ty." Vyklouzlo jí z pusy.

„Tak tohle jsi nemusela." Prudce se zvedl a uraženě odešel.

Christiane z toho bylo zle. On o tom snad doopravdy uvažuje. Povstane si nějaký nový černokněžník a chce zfanatizovat lidi pro úplně zbytečný boj proti nečistokrevným a mudlovským kouzelníkům. Nevěřícně vrtěla hlavou. Byla na Severuse tak naštvaná, že to nechce pochopit, přitom on sám by měl být první, který by tomu měl rozumět. Jenže on svého mudlovského otce nenáviděl, v tom bude ten háček. Odložila pergamen, teď už by se stejně na nějaký úkol nemohla soustředit. Musí si vyčistit hlavu na cvičení vodní magie.

Odpoledne do osamělé učebny přišel Sirius nějaký naštvaný, Christin se ho, ale nechtěla na nic ptát, sama byla pořád rozzlobená na Severuse, ale snažila se své myšlenky potlačit.

Christiane se rychle zdokonalovala ve změně velikosti své vodní koule. A právě dnes oba zjistili, že jejich emoce úzce souvisí s jejich kouzli.

Sirius byl asi opravdu naštvaný kouzlo téměř vykřikl, z hůlky vytryskla vodní koule.

„Teď se soustřeď na to, aby byla větší a větší." Radila mu Christin.

Sirius se soustředil a koule se opravdu začala zvětšovat. „No výborně, a teď jí zase zmenši." Usmála se Christin, Sirius byl opravdu dobrý. Jenže koule se nezmenšovala, právě naopak. Christin zmizel úsměv z tváře.

„Siriusi soustřeď se na to zmenšení." Začala být nervózní.

Koule se neustále zvětšovala. Christin chtěla začít utíkat, ale v tom se vodní koule zvětšila k prasknutí a rozprskla se. Voda ohodila všechny stěny okolo i Siriuse s Christin. Oba byly mokří od hlavy až k patě. Stáli tam naproti sobě promočení až na kost a nespouštěli ze sebe oči. Začali se smát ve stejnou chvíli. Pro Siriuse to byl vysvobozující smích, pohádal se totiž s Jamesem, který mu Christin stále vymlouval a pro svůj vztek nezvládl usměrnit kouzlo.

V náhlém popudu Christiane natáhla ruku, aby Siriusovi setřela vodu z tváře která mu kapala z vlasů na obličej. Sirius jí za ruku chytil a pomalu se k ní přibližoval. Jako by tomu tak mělo být, Christiane mu nedočkavě nastavila svá ústa a on se nenechal pobízet. Hladově se pustil do jejich rtů. Christin z hlavy vyhodila všechny zbytečné myšlenky a soustředila se jen na tuto chvíli, kdy existovala jen ona a on.

„Siriusi..." vydechla mu rozechvěle do tváře.

Sirius jí pevně obejmul a divoce líbal. Vnímala jeho horké polibky, jeho pevné tělo, které se k ní tisklo, plně se mu oddala a on cítil její touhu. Lehce ji vzal do náruče a směřoval ke stolu za nimi. Posadil ji na desku stolu a vzájemně se začali vysvobozovat ze svých mokrých šatů. Byl naprosto fascinován jejím dokonalým pevným tělem bez jediné vady. Chtěl si zapamatovat každičký kousek její postavy. Christin mu svými dotyky způsobovala čím dál větší rozkoš. Jemně jí vzal obličej do dlaní, krásně dlouze jí políbil a Christin chtěla křičet tou slastí, kterou jí působil. Pod jeho mužným tělem se celá třásla, každičký kousek těla jí vibroval vzrušením. Něco takového ještě nezažila. Chvíli zůstali bez hnutí přitisknutí jeden k druhému, aby si vychutnali ten pomíjiví okamžik fyzického uspokojení.

S opadením její touhy a vášně, však jakoby ji mozek znovu začal normálně uvažovat. Prudce vstala, kouzlem si vysušila vlasy i šaty, spěšně se oblékla a vylétla ven z učebny. Nereagovala na Siriusův údiv ani na jeho otázky co se stalo a kam jde.

Sirius byl velmi zmatený. Měl totiž pocit, že se jí to líbilo. Myslel, že se jí líbí on a že by jí nakonec mohl dostat a být s ní.

Černé stříbroKde žijí příběhy. Začni objevovat