To ještě není to nejhorší

907 51 10
                                    

V pátek si Christin před Severusem ještě chvilku hrála na uraženou. Nechala se od něj políbit pouze na tvář, vůbec na něj nemluvila, a když se jí na něco ptal odpovídala mu jednoslabičně.

Starodávné runy proseděla namísto se Severusem s kamarádkou Tímeou. Na Obranu už si sedla s ním, ale jen proto, aby nezavdala žádnou příčinu Blackovi, právě, aby si třeba nemyslel, že jsou spolu rozhádaní.

Ještě při obědě ho Christiane mírně ignorovala, ale Severus se už po několikáté pokoušel o kontakt a tak si ho tedy vyslechla.

„Chris promiň za ten včerejšek. Kluci se mnou chtěli něco probrat a před tebou se bavit nechtěli." Omlouval se Severus.

„No to jsem pochopila, že nechtěli mluvit přede mnou, bylo to očividné." Ušklíbla se Christin.

„Zlato slibuji, že ti brzy povím o čem spolu mluvíme." Usmál se na ni smírlivě.

Christin ho objala kolem ramen a stoupla si na špičky, aby byla v úrovni jeho očí. „Dobře Seve, já ti věřím." Políbili se na usmířenou a společně vykročili na poslední dvouhodinovku Přeměňování tohoto týdne.

O víkendu si konečně společně zašli do knihovny a hlavně si venku užívali krásného počasí. Září spíše vypadalo jako chladnější léto a tak i většina studentů trávila poměrně volný víkend venku. Christiane, ale nikde neviděla Blacka ani Pottera a tak se jen tak mimochodem zeptala Lily při jejich hovoru kde jsou a zjistila, že dostali školní trest. Christin to vcelku nepřekvapilo a dokonce se jí ulevilo, že Sirius někde nenahání další mladé studentky. Byla za to na sebe naštvaná, klidně ať si jich má deset, ale nedokázala to. Představa Siriuse a deseti dalších děvčat jí mučila. Představovala si ho raději jak tráví svůj školní trest v přítomnosti školníka Filche.

Další dny ubíhali poměrně klidně. Ke konci září se zahájili tréninky famfrpálu, na zmijozelské se byla Christin i Severus párkrát podívat. Přibývalo jím domácích úkolů i povinností. Jak se Christin doslechla Black s Potterem si odpykávali další tři školní tresty.

Absolvovali tradiční soukromý večírek u profesora Křiklana, kde se objevili známé i nové tváře. Profesor si zakládal svoji výstavku těch nejlepších a nejzajímavějších studentů, věřil, že se mu to jednou vyplatí.

Říjen probíhal v podobném duchu jako září. Jen venku se ochladilo. Byl konec měsíce a Christin se těšila na oslavu v předvečer všech svatých. Hrad byl vždy slavnostně vyzdoben a panovala tu pohodová atmosféra. Bylo to v pátek a měli hodinu Obrany proti černé magii.

„Jelikož jsme všichni zvládli opakování obranných a štítových kouzel, i když u některých jsem si připadala jako na prvopočátku a ne jako při opakování," poznamenala profesorka Merrythoughtová trefně. „Teď bychom přešli na ty neverbální," spokojeně se usmála.

„Prvně si povíme nějakou teorii, předvedu vám malou ukázku a na konci hodiny vás rozdělím do dvojic. Společně vypracujete teoretickou práci a pak nacvičíte prakticky, každá dvojice samozřejmě jiné kouzlo."

Všichni netrpělivě očekávali konec hodiny, byly zvědaví koho dostanou do dvojce. Konečně profesorka ukončovala svoje teoretické vyprávění ještě praktickou ukázku a rozdělí je.

„...tak to by bylo k ukázce, teď vás tedy rozdělím. Ještě malá poznámka, chtěla bych týmovou spolupráci a proto jsem vás rozdělila mezikolejně."

Po jejich slovech následoval ve třídě znepokojený šum.

„Utišíme se! Dvojce budou pracovat následovně: Goyle – Harrisonová kouzlo Peteramen, Selvynová – Lupin kouzlo Tasseven, Mooryová – Thomas kouzlo Duro, Snape – Evansová kouzlo Expertonum, Pettigrew – Davidová kouzlo Glacius, Potter – Glassová kouzlo Vitaglacius, Silverová – Black kouzlo Querace,..." *

Profesorka pokračovala dál, ale Christin už jí nevnímala. To byla ta nejhorší představa – spolupracovat s Blackem. Vyděšeně se podívala na Severuse, taky se netvářil zrovna nadšeně z představy, že jeho dívka bude spolupracovat s takovým všivákem jako je Sirius Black. Pak se otočila na Blacka a ten na ní s úsměvem mrkl. No jistě, on z toho má ještě radost.

Koutkem oka zahlédla Pottera, který zas zlostně pohlížel na Severuse. A pak jí to došlo, on se zlobí, že Lily bude pracovat se Severusem. Ještě lítostivě pohlédla na Tímeu chudák holka bude muset spolupracovat s takovým polenem jako je Peter Pettigrew.

Když profesorka skončila s výčtem jmen ještě dodala: „Budete na to mít měsíc, jsou to kouzla těžká, které jsme neprobírali, tudíž je popíšete teoreticky, co jsou zač, co způsobují a jak je lze či nelze zvrátit a pak se je naučíte prakticky. Prvně verbálně a pak neverbálně. Opakuji, budete pracovat společně!" Zdůraznila. „Tak to by bylo vše. Děkuji za pozornost, nashledanou příští týden a užijte si dnešní oslavu."

Oslava! Na tu Christin vzhledem k nastalé situaci dočista zapomněla. A jak se na ní těšila. Teď měla pochuti někam jít. Automaticky si balila svoje věci. Black s Potterem právě procházeli kolem jejich lavice.

„Už se těším na spolupráci Silverová, kdy začneme?" Nasmíval se Sirius.

Severus zatínal ruce v pěst.

„Začneme co nejdřív, ať tě mám taky co nejdřív z krku." Ušklíbla se Christin.

„Ale nebuď tak hrr, já si to s tebou chci pěkně pomalu užít." Provokoval dál Sirius.

„Ty parchante," rozčílil se Severus. Ale to už u něj stál Potter a mířil mu hůlkou mezi oči.

„Srábku moc si nevyskakuj jestli se dozvím, že ty jsi provedl něco Evansové, tak-..."

„Tak co Pottere, co ty s tím jako uděláš? Laskavě, neměj o mě péči. Ano?" Poznamenala ironicky Lily, která jako většina zvědavých spolužáků stála u jejich lavice a dívala se na jejich rozmíšku. „A teď ukliď tu hůlku nebo ti budu muset strhnout body a udělit školní trest Pottere."

Christin se ještě pohrdavě ušklíbla jak na Blacka tak na Pottera a zatahala nasupeného Severuse za rukáv, aby už šel.

Oslavu si Christiane opravdu neužila tak jak chtěla. Pořád musela myslet na to jak bude asi vypadat týmová práce s Blackem.


* Pozn. autorky: Kouzlo Peteramen - pevnější, větší stěna či štít z půdy, kouzlo Tasseven - větrná koule), kouzlo Duro - přemění cokoliv v kámen, kouzlo Expertonum - ovládá oheň, kouzlo Glacius - zchlazovací kouzlo, zmrazí vodu, zchladí oheň, kouzlo Vitaglacius - okamžitě mrazí vodu v led, kouzlo Querace - vodní koule.

Černé stříbroKde žijí příběhy. Začni objevovat