O víkendu se Christiane prakticky schovávala ve zmijozelské společenské místnosti, aby někde nemusela potkat Siriuse. Venku stejně lilo jako z konve a na jídlo neměla ani pomyšlení. Severus zůstával s ní, vymluvila se na to, že jí není dobře a on o ni starostlivě pečoval.
Se začátkem týdne však setkání s Blackem stejně uniknout nemohla. Dějiny čar a kouzel i Kouzelné formule prožila v neblahém očekávání, že jakmile se uvidí se Siriusem bude se s ním muset domluvit na setkání, aby začali společně pracovat.
Jak předpokládala když se dostavila na oběd, Sirius už na ní čekal u vchodu do Velké síně, ležérně opřený o stěnu. „Ahoj Silverová," usmíval se na ní. „Ty ses přede mnou o víkendu schovávala?"
„Ne, jistě, že ne, ...ale to je jedno. Jak se domluvíme? Sejdeme se třeba dnes večer ještě před večeří v knihovně, dejme tomu... ve čtyři hodiny. Souhlasíš?"
„Á rovnou na věc, to se mi líbí Silverová. Souhlasím a velice se těším." Mrkl na ni a odešel ke svému stolu.
Christin si povzdechla, to teda bude spolupráce a zamířila a opačný konec ke zmijozelským.
Nápad sejít se v knihovně mělo více studentů. V knihovně byl poslední volný stolek, který zabrala Christin. Hodila na židličku svůj batoh a šla hledat ty správné knihy. Právě se vracela s náručí plnou knih, když do knihovny vešel Sirius. Přítomné dívčí osazenstvo se po něm otočilo a všechny se začaly culit a svůdně natřásat. Christin zakroutila hlavou a usedla ke stolku.
Sirius se konečně vzpamatoval, opětoval pár úsměvů a přiřítil se ke Christiane.
„Ahoj parťačko," začal zvesela.
„Nazdar, na-" přisunula mu polovinu knih. „Můžeš začít s hledáním."
Sirius vyvalil oči. „Jo... ehm, a co že to mám vlastně hledat?"
Christin protočila panenky. „Nemysli si, že já to všechno oddřu za tebe a ty pak slízneš smetanu, jasný?" Vyhrožovala mu, ale slitovala se. „Máme hledat kouzlo Querace. Tak tady máš a hledej." Znovu ukázala na knihy a otevřela ty svoje.
Oba se začetli, Christin byla z jeho přítomnosti mírně nervózní. Čas od času na něj po očku koukla, vypadalo to, že se opravdu soustředí, jeho šedé oči kmitali po stránkách sem a tam. Když zaklapla už druhou knihu bez výsledku všimla si, že Sirius už nezírá do knihy. Měl mírně pootočenou hlavu a byl velice zaujat. Christin se podívala směrem co on a namíchla se. Plácla dlaní do stolu až Sirius nadskočil.
„Co je?" Zeptal se s nevinným úsměvem.
„Děláš si ze mě srandu Blacku? Ty normálně koukáš po holkách," Christin by si nejraději ukousla jazyk a tak rychle dodala. „...místo do knihy. Varovala jsem tě, nebudu dělat nic za tebe!"
„Ty mě neustále překvapuješ Silverová, vypadá to totiž, jako bys žárlila na ty žabky ze čtvrťáku." Chechtal se Sirius.
„To sotva." Ušklíbla se Christin.
Sirius tedy pokrčil rameny a zvonu se otočil, aby těm hlupačkám zamával. Ty se rozhihňaly a jedna přes druhou mu oplácely jeho mávnutí.
„Blacku!" Rozčílila se Christin.
Sirius už se řechtal na celé kolo. Christin cukali koutky, jeho smích byl nakažlivý i když se na něj zlobila za to, že jí škádlí. Lehce ho přetáhla knihou o paži.
Sirius se smíchem zvedl ruce v obraném gestu. „Dobře, dobře vzdávám se Christin už se budu věnovat jenom tobě." Šaškoval.
Christin s úsměvem zakroutila hlavou a opět se začetla do knih. Sirius splnil co slíbil, spořádaně si sedl, četl a hledal až po chvíli vykřikl: „Mám to!"
„Ukaž kde." Christin se k němu naklonila až se málem otírala svojí tváří o jeho. Vnímala jeho tělesnou blízkost, teplo a vůni.
Sirius zabodl prst do otevřené knihy a trochu se odtáhl, aby Christin lépe viděla. Začetla se do článku, přitom ho lechtala vlasy na bradě a nose. Ucítil vůni levandule a heřmánku z jejich vlasů a omámeně zavřel oči.
„No jasně. Querace: kouzlo, které patří do pokročilé úrovně vodní magie. Kouzlem čaroděj vytváří vodní kouli, kterou může libovolně zvětšovat či zmenšovat. Dá se zvládnou i neverbálně."
Četla nahlas a pokyvovala při tom hlavou, otočila se na Siriuse a zarazila se. Byly od sebe jen pár centimetrů a Sirius na ní užasle zíral. Cítila jeho horký dech. Sirius udělal mírný pohyb dopředu a Christin se zdálo, že jí chce políbil. Trhla sebou a odtáhla se.
Pro představu, takhle vypadá Christiane.
„Takže – jo – je to vodní magie. Kouzlo, které vytvoří vodní kouli." Zakoktala se Christin.
„To by pro tebe neměl být problém." Poznamenal Sirius a vypadal dost zklamaně.
„Proč myslíš?"
„No jsi víla – nebo máš aspoň jejich krev." Opravil se když viděl, že chce protestovat. „Je to vodní magie a voda patří do přírody, tak myslím, že ti to půjde." Upřesnil.
„No uvidíme, je to dost těžké kouzlo." Christin však o jeho slovech přemýšlela, možná měl pravdu. „Teď už ale půjdeme na večeři a zítra se tu zase sejdeme, teď když víme co je to za kouzlo musíme o něm napsat esej a teprve pak ho budeme procvičovat."
Sirius se neochotně zvedl, bylo mu moc dobře v její přítomnosti a ta chvilka kdy byly tak blízko, ...chtěl jí políbit. Škoda jen, že to nevyšlo.
Na večeři se opět sešla se Severusem, málem si jejího příchodu ani nevšiml, byl opět v družném hovoru s kluky, když ho Evan upozornil, že přišla Christin.
„Ahoj Chris, tak co?" Usmál se na ní, což jí překvapilo, myslela, že bude pořád rozzlobený, že ona musí pracovat s Blackem.
„Jo dobrý, už jsme zjistili co je to za kouzlo a zítra budeme hledat teorii."
„Hm, to Lily přes víkend našla co to znamená i beze mě a tak jsme začali teorii psát už dnes."
Tak proto byl tak spokojený, protože pracoval s Lily, došlo Christin. Ti dva se znali už dřív, také ještě před nástupem do školy. Snapeovi bydleli jen kousek od vesnice kde bydlela Lily s rodiči a její sestrou a jak se jí Severus jednou svěřil, byl do Lily asi tak do čtvrtého ročníku tajně zamilovaný.
ČTEŠ
Černé stříbro
FanficCo se stane když se Nebelvír zamiluje do Zmijozelky? A co když se jedná o Siriuse Blacka, Severuse Snapea a jeho dívku? Fan fikce ze světa Harryho Pottera, povídka z období Pobertů.