1

9.1K 388 55
                                    

Byłam w pięknej krainie, wszędzie dużo ludzi, a na środku on, mój ideał jak zawsze miał postawione włosy na żel i kolczyk w wardze. Podszedł do mnie i od razu obdarzył urzekającym uśmiechem. Chwycił za ręce i schylił się do pocałunku....

-Melanie!- usłyszałam krzyk przyjaciółki- Masz 5 minut, żeby zejść już jesteśmy spóźnione.

-Nie, jak mogłaś.- jęknęłam, gdy dziewczyna weszła do pokoju.- Jak mogłaś, gdy miałam się całować z Lukiem Hemmingsem? Ty dzbanie!

Oto Jennie, moja przyjaciółka. Niebezpiecznie niska brunetka o, w sumie ładnej twarzy.

- Tak, tak ja ciebie też.- ignorując mnie podeszła do mojej szafy wyciągając zwykłe czarne rurki, granatową koszulkę i bieliznę. - Przebieraj się.-  rzuciła się na moje łóżko, wyciągają c z pod niego pudełko słodyczy.

-Wiesz, że dzisiaj przychodzą nowi?

-Tak, z tego co mi mama powiedziała będzie to dla nas niespodzianka


                         ***
-Jest!- krzyknęłam wchodząc do szkoły- Tylko 15 minut spóźnienia.
- Chodźmy do klasy- powiedziała Jen
- Jennie, Melanie! Znów  spóźnione. Co tym razem?- zapytał nauczycielka historii.
- Eee..
- No, bo szłam sobie z dziewczynami do szkoły i zobaczyłam eee kota i on siedział na murku próbując zejść, a my mu pomogłyśmy. - skłamałam
- Dobra dziewczyny, daruje wam.- powiedziała, a my w szoku usiadłyśmy w ostatniej ławce

-Jak to możliwe, przecież ona nas nigdy nie puściła tak!- krzyknęłam zasłaniając się książką od historii

-Nie obchodzi mnie to i pasuje. Zaczynam ją lubić.- powiedziała i rozłożyła swój tłuszcz na ławce. Awww, nie ma to jak najlepsza psiapsi. 

Nagle poczułam taki znajomy zapach. Skarpetki? Przecież Ann miała trening wczoraj i zabrała torbę z szafki.

-Ej Ann  zabrałaś wczoraj torbę?-zapytałam w  pół śpiącej dziewczyny.

-Tak- burknęła i obróciła się w drugą stronę.

Westchnęłam. Ach skarpetki. Do kogo należycie?  

Elooooo Misie co sądzicie o tym. Mam nadzieję, że się podoba. Jeżeli pod tym rozdziałem pojawi się przynajmniej 30 gwiazdeczek i 10 komentarzy(licząc od 264 gwiazdek i 27 komentarzy) to wstawię następny rozdział w ciągu 24h. Proszę nie zawiedźcie mnie, bo liczę na Was.


Dziękuję za 120 follow to dużo dla mnie znaczy ^^

Szara omega Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz