Posiadłość ma pięć pięter. Na pierwszym jest kuchnia i jadalnia, na drugim piętrze znajduje się salon, kino i kręgielnia. Na trzecim piętrze są pokoje dla gości, na czwartym pokoje bet, a na piątym piętrze są pokoje dla rodziny alfy, dla mnie, Dereka, a jest ich z osiem. Czemu tu tak dużo pokoi?
-To będą pokoje naszych dzieci na razie jest ich osiem, ale zawsze możemy je podzielić i będzie na minimum szesnastkę.-odezwał się głos w mojej głowie.
- Ej, nie czytaj mi w głowie.
- Ja nie czytam tylko wyłapuje ważne informacje. Mel, bo za niedługo pełnia i ja bym chciał Cię oznaczyć zanim będziemy na balu z okazji wiosny?-No tak co roku jest bal na rozpoczęcie pory, nie byłam ani razu na tym balu, ale mama opowiadała, że jest to piękna uroczystość.-No to jak?
- Wiesz ja nie wiem nic o tobie nie wiem. Chciałabym Cię najpierw poznać.- powiedziałam niepewnie patrząc mu w oczy
-Ok, zagrajmy w pytania. Ja dziesięć i ty też, na zmianę.- uśmiechnął się i zaprowadził do naszej sypialni
-Zaczynaj.-powiedziałam siadając po turecku na łóżku.
-Hmm, ok kiedy masz urodziny?
-15 czerwca. A ty?-zapytałam.
-27 maja. Jaki jest twój ulubiony kolor?
-Bardzo lubię bordowy. Miałeś jakieś zwierzątko?
-Tak miałem chomika, ale niechcący rzuciłem nim o ściane i ogłuch, przynajmniej tak mi się wydaje, bo nie reagował na wołanie. -(olgak26 jak Pusia)-Masz jakieś hobby?
-Śpiewam i lubię słuchać muzyki. Masz rodzeństwo?
-Mam dwie siostry i jednego brata. Jaki jest twój ulubiony zespół?
-Kocham 5sos. Ulubiona aktorka.
-Emma Watson. Ulubiony kontynent?
-Australia. Najlepsze jedzenie.
-Pizza. Jakie masz pełne imię i nazwisko?
-Melanie Eva West. Ulubiony przedmiot.
-W-f. A twój.
-Muzyka. Ile jeszcze pytań?
-Hmm..jeszcze trzy. Woda czy góry?
-Góry, boje się pływać. Pies czy kot?
- Pies. Ulubiona książka.
-Harry Potter. Jakieś pytanie?
-Moge cię oznaczyć?
Powoli wracam i staram się poprawiać rozdziały, jednak nie pamiętam co mi dokładnie chodziło po głowie, pisząc to opowiadanie, ale mam nadzieję, że wam się spodoba.Jeżeli tu jesteście, zostawcie gwiazdkę lub komentarz Misie!
nanisii ♥
CZYTASZ
Szara omega
WerewolfMelanie, zwykła szesnastoletnia omega mieszkająca na obrzeżach miasteczka. Roztrzepana i ciągle marzy .Co się stanie gdy do szkoły wróci rok starszy syn Alfy Derek? Krótkie rozdziały. RaK ZAKOŃCZONE # 9 w O Wilkołakach 15.08.2017 #19 w O Wilkoła...