Dzisiaj umówiłam się z Dami i Kirą na zakupy. Poznam je bliżej i mam nadzieje, że zostaniemy przyjaciółkami. O dwunastej miały przyjechać dziewczyny. Przez cały czas unikałam Scotta. Na szczęście rano słyszałam jak zamyka się w gabinecie i z niego na razie nie wychodził. Dam radę jeszcze dwanaście dni. Jutro idę do szkoły, więc nie będzie mnie przez większość dni.
Kiedy dobiegło południe na posesję wjechały dziewczyny czarnym BMW. Po chwili wyszły z niego bliźniaczki i mnie przytuliły. Weszłyśmy do samochodu i pojechałyśmy do centrum. Podczas jazdy dużo się o nich dowiedziałam. Są ode mnie o dwa lata starsze i nie znalazły swoich mate. Dami to bardzo pozytywna osoba, zaraża ludzi swoim uśmiechem, natomiast Kira to jej przeciwieństwo jest cicha i nieśmiała. W wyglądzie są różne Kira ma różowe krótkie włosy i zielono niebieskie oczy, a Dami ma długie, bo aż do pasa włosy i błękitne oczy. Mają podobne głosy, ale da się je rozróżnić.
-Zakupy!-krzyknęła Dami, a Kira strzeliła face palm'a na co się zaśmiałam.
-Spokojnie pójdziemy wszędzie. Raczej zdążymy.- powiedziałam uśmiechając się.
Po pięciu godzinach dziewczyny odwiozły mnie do domu. Weszłam do środka i z torbami pobiegłam do pokoju. Z mojego brzucha wydobyło się burczenie. Poszłam do kuchni i zjadłam wcześniej przygotowane danie. Kiedy wychodziłam z pokoju ktoś mnie złapał za nadgarstek. Scott.
-Jak się bawiłaś?-zapytał- Może teraz razem się pobawimy.- powiedział i wbił się w moje usta. Pocałunki były brutalne nie czułam nic w przeciwieństwie pocałunków z Derekiem. Próbowałam się wyrywać, ale to na nic. Chłopak zaniósł mnie na łóżko i położył mnie na nie.
-Nie wyrywaj się.- warknął na mnie i wrócił do poprzedniej czynności. Jego ręce wędrowały po moim ciele, a mi z oczu wypływały fale łez. Po chwili zaczął ściągać ze mnie ubrania. Spanikowana starałam się wyrwać i krzyczeć. Chłopak związał mi ręce, a do buzi włożył szmatkę.- Jesteś nic nie wartą omegą, jesteś dziwką.- powiedział i mnie uderzył. Przed oczami miałam czarne plamki, a potem pustka.
Hejka, mam nadzieje, że rozdział się podobał. Czekam na przynajmnej jeden kom i gwiazdki🌌. nanisii😘
CZYTASZ
Szara omega
WerewolfMelanie, zwykła szesnastoletnia omega mieszkająca na obrzeżach miasteczka. Roztrzepana i ciągle marzy .Co się stanie gdy do szkoły wróci rok starszy syn Alfy Derek? Krótkie rozdziały. RaK ZAKOŃCZONE # 9 w O Wilkołakach 15.08.2017 #19 w O Wilkoła...