Küçük Yalanlar

30 5 0
                                    

Gerçekten neydi ki Aysun? Kimdi?Nereliydi? Neden bu kadar esrarengizdi bu kadın? Bu belirsizlikler arasında dalıp gitmişti Aysun. Müge meraklı gözlerle ona bakıyordu. Ne diyecekti peki şimdi Aysun? Söliyecek miydi gerçekleri? Leyladan bahsedecek miydi? İçindeki küçüksaf kızı anlatacak mıydı ? Birden durdu Aysun. Anlatmaya başladı kendini. Ama bir dakika dedi Mügeye. Çantasından sigarasını çıkardı.Mügeye uzattı. Müge bir dal sigara aldı. Ardından sigarasını yaktı Aysun. 

Kocamdan kaçıyorum dedi birden eski kocamdan'Boşandık ama hala benim peşimi bırakmıyor. Bende bir ordayım bir burda. Çok korkuyorum be Müge. Ya beni bulursa.' Müge dur bir dakika neden ki dedi. Boşanmak istemedi benden bende boşanınca ondan iyice delirdi dedi Aysun. Paramda bitmek üzere napacağım bilmiyorum Müge dedi ardından . 

Kendiside inanmıştı Aysun. Ne kadarda kolay yalan sölemişti Aysun . Leyla olsa ağlar anlatıverirdi herşeyi. Sessizlik çöktü masaya bir müddet. Müge bozdu bu sessizliği. Bak Aysun sana yardım edeceğim ama ben ne dersem yapacaksın dedi. Önce pansiyona gidip resepsiyona eski kocanın adını vereceğiz. Sahi ne ismi o hıyarın? Aysun Kemal dedi birden. Eğer Kemal gelirse almazlar diye düşündü. Hah dedi söleriz o itin ismini. Almazlar onu seni soranada yok derler. Bak Aysun ben bi şirketle beraber çalışıyorum. Böyle garsonluk işi tanıtım işi olduğunda çağırıyorlar bende gidiyorum. Aylık iyi bir geliri var. Ben seni şirkete götüreyim ne dersin ? Tamam olur diye atladı  Aysun hemen. Ama dedi Müge bir sorunumuz var. Önce seni bir bakıma sokmamız lazım. Bu işlerde biraz görsellik önemli canım dedi. O yüzden yarın önce kuaföre sonrada alışverişe çıkıyoruz dedi Müge. Hadi bakalım yeni hayatına dedi Müge kadehi kaldırırken. 

Leyla gözlerini açtı birden . Ne kadar süredir uyuyordu ki. Önce gerindi Leyla.Sanki haftalardır uyuyordu. Başı o kadar çok ağrımıştı ki. Gözleri günler sonra çarptı o albüme yine. Gidip aldı albümü.Dağlmıştı bütün fotoğraflar . Albümde ne kadar eskimiş. Yeni bir tane alayım dedi kendi kendine. Bir anda bir fotoğraf gözüne çarptı. Eniştesi iki üç adamla bir fotoğraf çekilmiş. Bunun ne işi vardı ki bu albümde. Birden bir adam dikkatini çekti. Ne kadarda benziyordu ona. Eniştesinin sarıldığı adama iyice yaklaştı. O olamazdı ki. Aman allahım dedi birden. Bu o. Ama ne işi vardı ki eniştesiyle. Bir kez daha bir kez daha baktı fotoğrafa. İnanmakta güçlük çekti. Bu oydu. Bu Kemaldi.

eski fotoğraflarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin