"Emre"
Evet karşımdaki kişi Emre'ydi. Peki onun bu saatte benim yanımda ne işi vardı? Daha doğrusu ne istiyordu.
"Ne işin var senin burda?"
"Ne o benden kurtulacağını mı sandın? Niye ağlıyordun?"
"Sanane ya, sen gitsene sevgilinin yanına."
Doğruydu. Sevgilisi vardı onun. Hemde gözüme soka soka yanımda dolaştılar. Emre'yle hiç çıkmamıştık ama ben onu o da beni seviyordu. Bunu yani en azından hissediyordum. Ama Emre bu sorudan sonra duraksadı. Ama sonra cevap verdi.
"Sevgilim yok."
"Ne?Nasıl? Ama geçen gün....."
Söyleyeceğimi söylememe izin vermedi.
"Boşver keçicim. Şimdi konuyu saptırma. Söyle neden ağlıyordun?"
"Önemli bir şey yok. Sadece Deniz'le kavga ettik."
"Neden?"
"Metin'le çıkıyorlarmış. Arkadaşımın tekrar üzülmesinden korktuğum için tepki gösterdim. Kendiside işte aynı tepkiyi gösterdi."
"Sen üzme kendini Rüya'm."
Bana az önce o "Rüya'm"mı demişti?
O sırada zil çaldı.
" Olamaz. Annem ve Babam geldi."
"Nolucak ki gelsinler. Tanışalım."
"Ya saçmalama Emre."
Emre'yi odama ittim.( Tabi bu o kadar kolay olmadı. Sığır gibi vücuduyla.)
Ben Emre'ye sığır o da bana Keçi derdi. Her neyse şuan ölüm fermanımı imzalamalıyım. Eğer ailem beni Emre'yle odamda yanlız yakalarsa olacakları düşünmek istemiyorum.Düşüncesi bile berbattı.
Annem ve Babam ses çıkarmamak için özen gösteriyordu. Oysa bilseler ki 17 yaşındaki kızları gecenin 2 sinde odasına erkek atmış. (ZORUNDA KALMIŞ)
Ne yapacağımı bilmezken pencereyi gördüm ve gülmeye başladım.
"Noldu? Sonunda delirdin mi?"
"Henüz değil" Bana deliymişim gibi bakmaya başlayınca düzelttim. "yani hayır."
"Gel benimle" deyip onu çekiştirmeye başladım. Pencerenin önüne geldiğimizde "Atla" dedim.
"Saçmalama. Kendi ellerinle öldürseydin. Daha şerefliydi."
"Ya saçmalama Emre atla işte Nolucak hem sığır gibisin bir şey olmaz hadi."
"Atlamam ben burdan."
"Of"
"oflama çarpılacan."
"Çarpılacaksam çarpılacam, sana ne oluyor?"
"Keçi dememe kızıyorsun bir de al işte kanıtım."
"Tamam sığırcık. Senle konuşmuyorum. Ben yatacağım. Annem ve Babam uyuduğunda gidersin."dedim ve yatağıma yattım.
"İyi geceler Keçi 'm."
"İyi geceler Sığır'ım."
O kadar kısık sesle söylemiştim ki ben bile kendi sesimi duymadım. Ve kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA (Bir Aşk Hikayesi)
RomanceEskiden rüyalara inanmazdım. Ama şuan tek rüyam sen oldun. Sadece sana inanıyorum. RÜYA... "N-neden neden yaptın bunu?" dedim korkulu gözlerle. "B-bak anlatacam ama sakin ol sevgilim." "S-s-sakın bir daha bana sevgilim deme." kendimi daha fazla tut...