* Ponad tydzień późnej, niedziela*
Jutro mieliśmy lecieć do Malagi. Przez cały tydzień bawiłam się całkiem dobrze. Wychodziliśmy w kilka miejsc. Dziś mieliśmy wyjść do klubu, ale padał deszcz.
Postanowiłam nie iść na imprezę, nie tylko z powodu brzydkiej pogody, po prostu nie miałam na to ochoty. Luke postanowił dotrzymać mi towarzystwa. Przez ostatnie kilka dni mało rozmawialiśmy. Głównie to chłopak nie chciał ze mną rozmawiać.
Leżałam na łóżku i oglądałam jakiś film na telefonie, a Luke wyszedł na moment do sklepu.
Nagle usłyszałam dźwięk telefonu Hemmings'a. Chwilę wahałam się czy sprawdzić od kogo dostał wiadomość czy nie robić tego.
W końcu moja ciekawość zwyciężyła i sięgnęłam po telefon leżący na szafce nocnej. Odblokowałam go i od razu zauważyłam powiadomienie z Messengera z konwersacji grupowej. Ponownie zaczęłam się wahać czy dobrze robie. Z jednej strony ufałam blondynowi bezgranicznie, a z drugiej- chciałam się dowiedzieć co przede mną ukrywa. Byłam pewna, że miał przede mną jakąś tajemnice.
W końcu kliknęłam w powiadomienie.
Nie czytałam od końca tylko przewinęłam wiadomości do góry.Grupa: Ci fajni i azjata.
Pt. 22:54
Michael Clifford zmienił nazwę konwersacji na Ci fajni i azjata.
Calum Hood: Ile wam nie dorozwoje mam powtarzać, że nie jestem azjatą?
Ashton Irwin: Przymknij się, w tym momencie mamy ważniejsze rzeczy niż spekulacje nad twoją narodowością
Calum Hood: Na przykład?
Michael Clifford: bezduszność Luke'a
Luke Hemmings: Możecie się w końcu ode mnie odczepić?
Ashton Irwin: Nie póki nie zrozumiesz, że to co chcesz zrobić jest głupie
Luke Hemmings: Jesteście zwaleni
Luke Hemmings: Zamiast pogadać piszecie, chociaż jesteśmy obok siebie -.-
Calum Hood: No w sumie... Hemmings ma rację
Luke Hemmings: Idioci
Sob. 02:32
Ashton Irwin: Ile kurwa razy mamy cie przekonywać do tego, żebyś jej powiedział?!
Michael Clifford: Co jak co, ale powinieneś jej o tym powiedzieć
Luke Hemmings: Możecie w końcu nie dążyć tego tematu? Będę gotowy to jej powiem
Ashton Irwin: Kiedy to nastąpi? Przed faktem, a może sama dowie się po fakcie?
Luke Hemmings: Kiedyś
Calum Hood: O czym w ogóle gadamy?
Michael Clifford: Ten to się chyba z choinki urwał 😂😂
Ashton Irwin: Jeśli nie powiesz jej przed lotem do Malagi to sam jej to powiem
Michael Clifford: Jak to zrobisz to on nie da ci spokojnie żyć
CZYTASZ
Wakacyjna Miłość || L.H. (sequel Aktu Miłości)
FanfictionMiłość potrafi dać szczęście, ale czy potrafi być też źródłem cierpienia? Część I - "Akt Miłości" Część III - "Powrót Miłości" ***** UWAGA!! Opowiadanie może zawierać przekleństwa. Czytasz na własną odpowiedzialność. © 324Pika...