Bulutlar birer birer yağmur damlalarını dökerken genç adam da adımlarını biraz yavaşlattı .Kafasını kaldırıp yukarı doğru baktığında ise yağmur damlaları görüşünü kısıtladı ve kafasını yere eğmesini sağladı.Etraf çok sessizdi sanki herkes bugün dışarı çıkmaya yeminli gibiydi.Şehrin bu hali genç adamı bir hayli korkutmaya yetmişti .
Adımlarını hızlandırıp açık olan bir bakkala girdi etraf o kadar sıcak , samimi , içtendi ki .Marketlerin açılmasına yine bir hayli sövdü ve sabahın o saatinde o yaşlı bedeniyle küçük ekmek teknesini açmış olan amcaya baktı ve sımsıcak gülüşüyle karşıladı onu. Yaşlı adam ise aynı içtenlikle karşılık verdi ona ve genç adam bir tane sigara alıp parasını ödedikten sonra yavaşça sokağın o sakinliğine geri döndü.
Her yerde yaşanmışlık olan dar ve uzun sokaklardan geçti ve o binalardaki sessizliği , hırçınlığı , kavgayı , gürültüyü duymaya çalıştı.Neredeyse her bina ona şiddetle ilgili bir şeyler fısıldıyordu. Belliydi onlarda bu duruma çok üzülmüşlerdi , üzüntüden her yeri paramparça olmuştu. Hatta bir tanesinin duvarı bile yıkılmıştı , tıpkı içindeki ailenin yıkılıp dökülmesi gibi...
Odamın kapısını yavaşça açtım ve içeri usulca girdim. Kimsenin beni rahatsız etmesini istemiyordum .İşime konsantre olmak istiyordum lakin yine de rahat bırakılmıyordum . Odamın kapısı açıldı ve içeri usulca Yankı süzüldü ve "Abicim neden beni bıraktın orada da hemen buraya geldin ? Gizlice de saklanmışsın buraya zaten ne yapacaksın bugün bakalım ?"
"Oğlum sende felaket tellalı gibi konuşursan tabi ben bir halt yapamam . İnsan bir moral verir değil mi ama ?"
Yankı önce düşünürmüş gibi yaptı sonrasında heyecanla yanıma ilişti ve kolumdan tutarak "O güzel hatunla ne konuşuyordunuz ? Gerçekten meraktan öleceğim ama " dedi.
"Oğlum seni seviyormuş bana lütfen ayarlasana dedi bende tamam dedim çok sevindi seninle bir gece geçirmeyi planlıyormuş hemde ne gece ama fantezi do-"
"Oğlum sen ciddi misin numarasını alsaydın ya bende çok istiyorum onunla bir gece geçirmeyi çok güzel lan "
"Aldım aldım yaz bakalım "
Yankı telefonu hemen eline aldı ve "Söyle"
"05555555555" dedim ve gülmeye başladım. Yankı aptal aptal suratıma bakıyordu.
"Bu nasıl numara lan gavur mu bu kız ?"
"Oğlum sen aptal mısın ? Ben salladım sende inandın sabah sabah ."
Üzerime doğru yürüdü ve saçlarımı tutup karıştırmaya başladı tam o anda ise içeri birisi girdi ve "Ah tamam tamam ben hiç bir şey görmedim siz devam edin lütfen kusura bakmayın ben hasta şey etti diye şey etmiştim çok özür dilerim " İkimiz de aynı anda sesin geldiği yöne döndük ve Aysel Hanıma bakmaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇILIN BEN DOKTORUM !
Humor"Açılııııın ben doktorum" "Ne bağırıyorsun öyle ? Sanki film çekiyoruz burada!" "Ama her zaman bunu yapmak istemişimdir . Kusura bakmayın!" Bir doktorun komik...