Rüzgar yavaş yavaş etkisini göstermeye başladığında ,genç adam da montunun fermuarını hızlıca yukarı çekip yakasını kapattı. Rüzgarın tenine değmesine izin vermek istemeyen adam, her ne kadar sarınmaya çalışsa da o ipeksi saçlarını rüzgar bir ileri bir geri savuruyordu. Hava, saat daha öğleyi göstermesine karşın kararmaya başlamıştı. Keskin azot kokusu da yağmurun yağacağını haber veriyordu sanki. Bir market poşeti de etrafta savrulup duruyordu genç adamın da aklındaki düşünceler de aynı bu şekilde savrulup duruyordu ya işte ...
Gözümü açtığımda etraf çoktan kararmıştı telefonumu elime alıp baktığımda ise saatin 8 olduğunu görür görmez direkt yataktan fırladım ve direkt yatak odama gidip üzerimi giyinmeye başladım .
Tam işimi halledip evden dışarı çıkacakken birden kapı çalınmaya başladı hemde karşıdaki de alacaklıymış gibi vurup zile basıyordu.Kapıyı açıp merhaba diyecekken birden içeri bir kız daldı ve peşinden kapıyı kapattı. endişeyle ona bakıp tek kaşımı havaya kaldırıp elimi belime atarak ,"Hayırdır kızım senin ne işin var burada ?"
Kız ağlayan gözlerle bana baktı ve ,
"Abimler peşimde lütfen burada saklanmama izin ver !" Dedi onun bu durumu içimi acıttı ve "içeri geç lütfen korkma benden zarar gelmez sana "dedim tüm samimiyetimle .
Kız koltuğa kedi misali gömülerek oturdu ve bacaklarını kendine doğru çekti , belli ki konuşmak istemiyordu .onu zorlamak istemiyordum kendisi anlatırdı herhalde .
Bende onu salonda bırakarak mutfağa geçtim ve Yankı'yı aramaya başladım.Birkaç çalıştan sonra açıp "He ne var söyle söyle "dedi.
"Oğlum ben gelemiyorum kusura bakma evde kız var da ""Ney var ney var!"
"Kız oğlum kız !"
"Hmmm hani şu memesi olanlardan mı ?"
"Oğlum sen iyice ergenlere döndün "dedim ve telefonu hemen kapattım.
Salona geçtiğimde o gizemli bir o kadar da sakin kızın koltukta uyuya kaldığını gördüm . Usulca yan tarafta koltuğun üzerindeki pikeyi alıp kızın üzerine örttüm . Hafif kıpırdandı ve öte tarafa döndü . Saçları altın sarısına yakın bir tondaydı bedeni ise bir kuşun ki kadar kırılgan ve ürkekti .
Karşıdaki koltuğa da ben uzanıp gelip bi türlü gitmeyen uykumun kollarına kendimi bıraktım.Merhaba arkadaşlar uzun upuzun bir aradan sonra yoğun çok yoğun istek üzerine geri döndüm . Sizleri de çok özledim yahu 😊❤️
Neyse lafı fazla uzatmıyorum geri döndüm ve yepyeni bölümlerle geldim 😎😎 Hadi iyi okumalar diliyorum ABD Ailesine ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇILIN BEN DOKTORUM !
Humor"Açılııııın ben doktorum" "Ne bağırıyorsun öyle ? Sanki film çekiyoruz burada!" "Ama her zaman bunu yapmak istemişimdir . Kusura bakmayın!" Bir doktorun komik...